Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 3425 ggr
[lottaeriksson]
0

Besök på Eurasier kennel!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi var och hälsade på en Eurasier kennel idag, och jag kan inte säga annat än att jag är totalt nedkärad i rasen. Så fruktansvärt underbara och harmoniska hundar! Att de dessutom är bland det vackraste jag sett gör ju inte saken sämre heller ;)

Och tro inte att det bara vad jag som blev en aning kär i hundara, min sambo smälte totalt också. Han gullade och kelade, och han märkte inte av någon allergi (han har pälsallergi, brukar endast tåla vissa raser), varken inomhus eller när han gosade med vovvarna, så förbaskat underbart! Nästa helg ska vi åka och kika på utställning på Nordic Hallen i Sundsvall samt i ridhuset i Timrå, så då kommer vi träffa uppfödaren igen, samt den planerade hanen till parningen! :)

Mer bilder finns att se på min Blogg!

Hoppas ni gillar bilderna Flört

sisal
0

Med tanke på att du "mest gosade" med hundarna så hann du ju ändå ta en hel del bilder! Skrattande

Jättefina bilder och jättefina hundar!

[lottaeriksson]
0

#1 Hehe ja, det vart ju några ändå! Skrattande Men de var ju så himla fina att man inte kunde låta bli Flört

Ricko
0

Fina bilder! Ja dom är så härliga! iaf min kompis Eurasier. Skit snygg är ju tarre också(kikade på hela bloggen) Oskyldig

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

[lottaeriksson]
0

#3 Tack så mkt :)

Vad kul att du kollade in hela, kika gärna in igen ;) hihi

Taci
0

Vad roligt!:)

Ett tips - ta med ett örngott o gojsa ner i hund, o låt sambon sova med det, så märker ni definitivt om han reagerar på rasen! :)

[lottaeriksson]
0

#5 Ja verkligen!! Längtar tills nästa helg då vi ska åka på utställning och kika också ;)

Jo det var ett bra tips. Men han burrade ansiktet i pälsen på dem och så, och av det märkte han ingenting. Så troligtvis tål han dem ! :D