Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1322 ggr
[lottaeriksson]
0

Vettskrämd

Var ute med Tarre på en kvällspromenad för en liten stund sedan, det är väldigt mörkt ute och blev rakt sagt vettskrämd!

Vi kom och gick utanför hyreshuset, och utanför en av trappuppgångarna stod det en bil parkerad, jag tänkte inte så mkt på det, utan gick bara förbi. Och när jag kommer till slutat av bilen hoppar det fram en liten svart hund och börjar tokskälla och morra! Jag skrek rakt ut och hoppade åt sidan, Tarox lika så, jag skrämde honom väl antar jag xD

Ägaren till den lilla svarta hunden började asgarva åt mig!Tungan ute

Fy fan vilken hjärtklappning jag fick! xD Jag fick stanna och låta pulsen gå ner! Och Tarox stod bara och glodde på den lilla hunden och så på mig med jämna mellanrum. Ett riktigt högt kärringskrik fick jag till också, varenda jäkla människa i det här hyreshuset måste ju ha hört! hahaha

Varning för små skällande monster i Sundsvall! Flört

[Hilo]
0

Hihi, det kan vara farligt att gå ut på kvällarna ;)

monsi
0

Hi hi!Mån tro den lilla hunden kände sig stor o ducktig efter att ha lyckas srämma dig fniss!

Visade din hund inte att det var något där framme?

Är borskämd Dogon visar alltid med kroppen om det är någon i när heten , medan schäfrarna i bland kan skrämma skiten ur mig för de markerar för kaniner konstiga buskar mm.

Dogon markera bra om det är folk o hundar som skrivet han har skämtbort matteGlad

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Karizma
0

hahaha, jo här har vi med blivit skrämda fast det var en stor rottis :D Med sent o mörkt hans husse prata i mobil o han var lös fick ju syn på oss med men han är lite kär i Chanel tor jag allt. Men än är det inte besvarat från hennes sida ;) hon springer gärna o gömmer sig vid mig när det kommer hundar.

[lottaeriksson]
0

Haha jaa herregud. Varken jag eller Tarox lade märke till dem. Tarox var så inne i att lukta av marken som rullade framför honom ;) haha!

Ägaren till lillhunden tyckte det var lite roligt att jag med min "tuffa hund" blev skrämd av henne och hennes toypudel blandning ;) hahahaha..