Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1615 ggr
Gingo
0

Hur tycker ni hon ser ut ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur tycker ni hon ser ut i kroppen osv ? Hon är en blandning mellan Samojed Sächfer och lite collie

Gingo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild

tsset
0

Avlång - rektangulär i formen. Kanske lite korta ben för ryggens längd?

Otroligt söt iaf! Fin teckning och vaket uttryck :)

Gingo
0

Jo hon ser lite knepig ut ibland. Hur gamal tror ni att hon är då? bara lite ku latt veta vad alla tror :)

[jakke94]
0

1-2 år ?

[jakke94]
0

såg nu att hon var grå kring nosen.. så gissar på 8 ?

Denna kommentar har tagits bort.
Gingo
0

bra gissat men hon är faktist  5 år, Hon har alltid varit grå kring nosen  vissa tror tom att hon är 14 känns lite konstigt att säga att hon är bara 5 år då till :)

tsset
0

Jag hade nog gissat på 6-7 år vid första anblick. Men se det positivt! Gissar folk på äldre kan du ju tala om att hon är bra mycket yngre och har många fler år kvar!

Jonna75
0

Hon är jättesöt. Men tycker att hon har lite korta ben för att komma från Samojed & Schäfer dock. Ser mer ut som någon typ av lapphund och samojed å ev border collie.

Men som sagt väldigt fin å söt ser hon ut å vara Skrattande

mealily
0

Otroligt fin hund, en bra blandning! :)
Fina färger, och gulligt med de korta benen.

Gissade på 6-7 år, men vad härligt att hon bara är 5, då har du ju mer år att avnjuta tillsammans med henne ^^
Vad heter hon?

[SusannaK]
0

Ser skithärlig ut Kyss

Gingo
0

# 8 ju det är ju kul att säga det. men hon ser ändå så gammal ut enligt vissa personer.

# 9 jo vissa tycker hon är det och vissa tycker inte det. egentligen är det inte helt 100% att hon är schäfer och collie. men mamman var samojed en jätte fin :) Det var ju inte menigen att det skulle hända.

# 10 tack :) Inka heter hon

# 11 Hon är jätte mysig att krama Skrattande

Xondah
0

Jag tycker hon inte ser mkt äldre ut än 5 år, nu såg jag ju svaret innan, men skulle jag gissat då skulle jag sagt allt från 3-6 år.

Herejösses, 14 år ser hon inte i närheten ut att va:). Fin tjej du har, ser väldigt charmig ut:).

Gingo
0

# 13  han såg inte så hundkunnig ut heller :p inget illa menat. Tack :) Hon har sina charmigheter :)