12/7 Hundsaker säljes.
Rensar ut lite i alla mina hundsaker som jag har här hemma och inte har användning för. Det mesta är nytt, annars skriver jag hur mycket det är använt. Frakt står den ev köparen för.
:)
Först ut är en NIKKEN petpad helt ny 9 stycken magneter i den. Avtagbar klädsel som tål maskintvätt. 50 X 72 cm. (På bilden sitter bara min Chihuahua på den så ni bättre kan se storleken på den.) 1000 kr.
Jag är intresserad av kopplet och halsbandet. Är det plastigt så där så att det blir väldigt stelt vid kyla?
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Tycker det är ganska stelt som det är nu om man jämnför mellan det och ett tunnt tyg koppel. Har ju aldrig använt det eller nåt liknande så jag vet faktiskt inte hur det blir i kylan tyvärr. :)
Då avstår jag men tack för snabbt svar.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
2 stycken svarta halsband i gummi från gummi pet. Helt nya 70 cm
Insidan är av tyg. Gumminitarna lyser i mörker. Jätte tufft. 139kr styck.
Nu har jag inte plats i min lilla 1:A. Alla saker säljes för 50kr styck + frakt. (Pet paden har samma pris som innan)
#12 Den rosa regnoverallen, hur lång är den i ryggen?
*puttar upp*
Eller är sakerna inte kvar längre?
Oj! Ursäkta, såg inte att du hade svarat :) hihi. Ryggmåttet är : 35 cm. (då är inte luvan inräknad)
Vad har du för pris på den nu ink frakt?
själva overallen kostar 50 kr sen är det frakt också. Vet inte riktigt vad det kan gå på men ca 24 kr tror jag :)
Jag pm:ar dig.
Gör det :)
#8 är halsbandet kvar som du har i inlägg 8.. Är intresserad. Mvh Hanna
#20, ja det finns kvar :)
Nu är den rosa regnoverallen såld och är påväg med posten till powderpuff :)
#22 Tack så jätte mycket
Väntar med spänning på den
Idag har jag fått overallen och den var jätte fin. Så jag är supernöjd 
Tack för en snabb och smidig affär.

Har du #2 i storlek S kvar? Hur lång är den i ryggen?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler