Stackars Eros
Nääääe :( Stackarn då!
Men måste medge att hundar med bandagerade ben faktiskt ser rätt roliga ut :P Inget illa menat såklart, stackarn!
aw stackars Eros :(
Nej men stackars….hur illa gick det? 
Ja, vi har faktiskt haft lite svårt att hålla oss för skratt när han försöker pissa med det friska benet lyft 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#3 Det är ligamenten i hasen som slitits ut. Vi har fått remiss till ortopeden till måndag eller tisdag, så vet inte förrän då. Men vet. sa att det ska ordna sig och litar på honom så nu är jag lugn.
Idag var det besök i Falun, med undersökningar och röntgen. Det var mycket riktigt en hasled som är instabil. Kommer bli steloperation nästa vecka, det är en bakre led så han kommer förmodligen inte påverkas ett dugg av operationen.
Nu har han fått ett smidigare bandage och en manligare färg denna gång 

Nämen :o Hur högt var fallet?

naaaw stackars lilla eros:)
Nämen stackarn… hoppas han blir bra snart!
Tack alla!! Det ska nog gå fint det här!
#7 Runt 1,5 m, min systers nybyggda som de inte hunnit sätta räcke på än.

Hur länge ska han ha bandaget? Tur att han inte fick några inre skador :)
stackars liten tur att det inte gick för illa. När jag levde henna o våran pudel halka så illa på golvet (katten jävlas med han o han vart rädd) iaf ena bakbenet gick urled vart bandage en längre tid med det benet uppgipsat, sluta bra han läkte. Men visst såg han rolig ut med vit rumpa skutta han på 3 ben o kissa ja gösses vilka problem dom får, kisset som ska hamna exakt rätt med :)
#11 Det tar dom väl av vid operationen, sen vet jag inte vad de sätter på honom då. Ja, han hade tur i oturen.
#12 Vilken tur att det gick bra. Hundar läker väl brott bättre än oss har jag hört. Ja, Eros skuttar runt och ställer sig och kissar med båda bakbenen upp emellanåt, ser skapligt kul ut