Hur reagerar era hundar när de fiser?
Ja, som frågan lyder; Hur reagerar era hundar när de fiser? :) Troja blir oftast jätte förvånad och börjar kolla sig omkring för att se vart det kom ifrån, haha.
Texas gör likadant. Slänger sig upp o hoppar runt för att "hitta ljudet". Sedan när han inte gör det nosar han i luften, o går därifrån, haha! Det luktar nog för illa för honom :P
lucas reagerar inte alls :p
Eros stirrar otroligt förnärmat på oss och vill absolut inte kännas vid att det var han 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Aramis tittar sig omkring, sen tittar han på oss och ser ut som han tänker "vad sjutton var det där?!"
Sigge brukar bara lyfta på huvudet, titta på oss och sen lugnt och fint gå och lägga sig någon annan stans 

Vår gamla labbe Bosse kollade på oss, fnös och gick därifrån när stanken blev för outhärdlig 
Fes han sedan i nästa rum var det samma sak där 
~Quila Roze~
Tarox luktar sig själv i röven, sen slänger han upp en blick på oss, precis som om han säger "Oj" liksom
Han gör även samma sak om någon annan skulle göra det, luktar sig själv i baken alltså, eller så springer han fram och luktar närmaste person därbak. Skitäckligt xD
Tina brukar se väldans förvånad ut. Och byter plats fort som attan!
Mina hundar kollar först på mig och sänker sedan huvudet och går därifrån, antagligen för att det luktar så illa xD
En hund vi hade förut blev rädd när hon fes, när hon satt på trägolvet så small det till i golvet och hon flög därifrån ;D Haha
Svärmors tik vart så rädd en gång när hon fes att hon trilla ner från soffan xD
Min tik jag har nu vet jag inte hur hon reagerat, aldrig hört henne fisa 

mina ligger kvar precis som ingenting har hänt, det är alltid ljud lösa fisar som lunktar skunk.
Gustav bryr sig inte det minsta…….fast det känns som en gasbomb släppts *hi hi*
Bellman vet jag inte riktigt än…..han smygfiser när han sover
Qaxe låtsas som ingenting…men när doften kommer smygande som en illaluktande dimma och jag säger: Men f-n Qaxe har du fisit? Då öppnar han ena ögat och tittar på en med en blick som säger: Och!?
Chabo bryr sig inte om han fiser XD och lukten är HEMSK!! men han bryr sig inte ;P
Åskar fiser inte… inga hörbara eller luktbara iaf.. Däremot så rapar han;) Då tittar han på oss som att det var vi;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
*Skrattar så jag gråter.*
Rista brukar lyfta på huvudet och se förvånad ut då hon hör ljudet, hon luktar sig sedan i baken och konstaterar "jaha det var härifrån det lät", hon återgår sedan till det hon gjorde (sov med största sannolikhet). Bredvid sitter jag och husse och håller på att dö av stanken.

Nadja luktar sig i baken sen går hon där i från och lämnar oss andra i lukten 
:D jag har bara hört Chanel fisa högt en gång, vi var ute o gick o möter folk men iaf hon reagera inget. Men personerna vi mötte trode det var jag, o flinade lite åt mig. Hon kör lite smygisar men ne inget.