Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 2519 ggr
Sloj-border
0

Småhundsträff :)

Hej! Om det är någon här i sundsvall som har en liten hund som gillar att leka med andra hundar kan jag rekomendera småhundsträffen!  Den äger rum varje söndag och startar kl 14:00. man behöver inte anmäla sig eller nått, utan det är bara att komma :)

Vägbeskrivning:
om du vet vart pizza city ligger eller den här resturangen "diva" tror jag den heter så är småhundsträffen precis nedanför på andra sidan gatan. om du inte vet vart det är så vet du kanske vart polisstationen ligger? du fortsätter rakt främ där (bortåt från GA kyrkan) tills du ser pizza city som är på vänster sida.
(det finns inga skyltar till småhundsträffen)

varmt välkommen! :)

anaprincess
0

har tänkt gå på det nån gång faktiskt :)

Sloj-border
0

vad kul! :)))) som sagt det är bara att komma! ju fler desto bättre! :D

anaprincess
0

Brukar det vara mkt hundar där? Är alla vaccinerade?

Sloj-border
0

det är olika, det beror på vädret och så :P jag känner inte alla ägare och hundar där :P men alla och då menar jag verkligen alla hundar där som jag har sett har hmått jätte bra och hafft jätte bra ägare! :) sist jag var på träffen var det.. ..9 hundar där tror jag :)

anaprincess
0

#4 Okej man vill ju inte att hunden ska bli sjuk även fast han är vaccinerad så är det inte 100% skydd. Men vi kanske dyker upp på söndag om det är bra väder.

Sloj-border
0

#5 min hund har aldrig blivit sjuk! :) det är väldigt seriösa människor som går på träffarna! :)
ja du är valkommen :))