Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 812 ggr
Sisikarlstad
0

Bragdhunden "Sigge"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo!! min lilla Jack Russell Terrier "Sigge" har väckt (kraffsar mig i huvudet eller på låret) eller hämtat mig när min Grekiskasköldpadda legat på rygg! Är det inte duktigt o fatta att det är ngt som är fel då????

Han t om välter sin matskål när han vill ha mat eller vattnet är slut.

När han vill sova kvällen så hämtar han mig o går o lägger sig i sängen.

skogismalin
0

jo, hundar förstår oftast mer än vad man tror.. =) det är kul med hundar som beter sig lite speciellt..

Puzzel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min yngsta husky har markerat vid några tillfällen när min äldste son legat lågt i blodsockret. Ena gången var vi och badade i sjön, han simmade ut och dök en massa, jag hade hundarna i linor för att de inte skulle dra iväg, då Nima som den yngre hunskyn heter simmade ut och började dra in honom med linan, han vart arg och simmade ut igen och hon efter och nu tar hon t om tag i honom, när han ska simma ut igen ställer hon sig i vägen, då kollar jag hans blodsocker och han låg på 3,2 och efter att han ätit och fått upp sockret lätt hon honom simma fast under hennes uppsikt, bra vakt va.

beyla
0

mina valpar (just nu 10 veckor och håller på att flytta ut :() kommer alltid kutande med vattenskålen till oss när vattnet är slut. :P urgulligt :)