(Sökes) Dagmatte i Edsbyn.
Nu när jag flyttar till lägenhet p.g.a studier blir vår hund ensam på dagarna mån-fre så jag söker en dagmatte som vill ta hand om han.
Qenta som han heter är en liten hund på ca 4-5kg, blandras mellan shih-tzu och chinese crested. Ca 7 månader. Han är naken över ryggen så han behöver en tröja/täcke de kyliga dagarna samt när det regnar. Jätte snäll hund som älskar att busa och leka men han kan också sova i timmar.
Han är van vid katter och går mycket bra ihop med dom fast han kan få för sig att leka och busa med dom även om dom inte vill (vår katt brukar försvara sig och då lägger han av)
Rumsren, dock händer olyckor när man är lite sen att ta ut honom, han brukar gå till dörren och "tala om" att han vill ut. Kan gå i koppel dock gillar han inte när man drar i det (han håller på att låära sig, då han jämt gått lös för han bott på landet)
Finns mer att berätta om honom så hör av dig om du vill vara dagmatte åt Qenta så berättar vi mer!
Dessa tider behöver vi dagmatte:
Mån: 10.00-15.00
Tis: 09.30-15.20
Ons: 09.30-13.20
Tor: 10.00-14.45
Fre: 08.50-14.40
Kontakt: 0730619554
Vi finns i Edsbyn, korta gatan vid Sibylla. Så dagmatten ska finnas så nära som möjligt.
Skulle gärna vilja det, men bor lite för långt bort tyvärr :(

Äcsh Wera! Strunta i detta med dagmatte o sätt han på ett plan till mig så kan jag ha honom ii .. jag vet inte.. 10-15 år till ? ;)
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!