Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 2663 ggr
Sandra
0

Vi ska titta på hund!

Precis som rubriken säger så ska vi titta på en hund imorrn. Jag är så glad! Jag saknar allt som har med hundar att göra. Går i taket snart. Så kl. 11 imorrn ska vi va i Upplands-väsby och kika på en Lhasa apso kille på 1 år. Hoppas verkligen vi matchar för jag vill så gärna ha en liten fyrbent vän här hemma.

Jag ska även vara hundvakt åt en jobbarkompis lilla amstaff tik på söndag. Hon är helt underbar den lilla tösen!

Det här kommer bli en toppenhelg tror jag! Men den börjar redan nu då jag ska iväg o gå en promenad med en tjej som jag träffade härinne på iFokus. Hon har hund Glad

Emaljoh4
0

hoppas det går bra! Glad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

LinaK
0

Vad roligt, hoppas att allt går bra för er. Älskar Lhasa apsos! Så fina.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

IceLinn
0

Hoppas det går bra ;D

destroyed
0

hoppas att han passar er:)

Zandrinos
0

Lycka till med din hundhelg, spännande att åka och titta på valparGlad

Sandra
0

Tack allihopa! Håll tummarna! Glad

#5 Om det ändå vore så väl. Han är redan 1 år så det är ingen valp, men unghund iaf.

Jag har ganska precis kommit hem från promenaden o det var så skönt!

[SusannaK]
0

Lycka till!Skrattande

Magdalenaa
0

Lycka till :D

Sandra
0

Vi var iväg och kikade på vovven idag då, och jag tror nog att vi båda föll pladask för det lilla knytet. Han är bara för mysig! Håll tummarna nu för att ägarna väljer oss som nya ägare. Vi står mot ett äldre par, och jag hoppas de nuvarande ägarna vill att den lille ska ha ett aktivt liv med agility o andra upptåg Glad

empan-hampus
0

Vad roligt! Själv bor jag i Upplands-Väsby, kanske stött på den lille killen någon gång ^^ Beror på vilken gata han finns på Glad

IceLinn
0

Vad roligt! hoppas ni blir hans nya ägare! ;D

Sandra
0

#10 Jasså? Va kul! De bor ut mot Löwenströmska kan man säga.

#11 Håll alla tummar o tår Skrattande

[SusannaK]
0

När får ni veta? Jobbigt o gå o vänta Flört *kniper med tårna*

empan-hampus
0

#12 Då är det inte omöjligt att jag mött dom, brukar gå min långpromenad åt det hållet Glad

Sandra
0

#13 Nån gång i nu i veckan som kommer. Jag tänkte maila de nu o berätta hur vi tänkt och att vi tittat runt på klubbar som håller lydnadskurser o agulity. Med det så hoppas jag att deras val blir lättare Flört

#14 Då har du säkert mött de någon gång. Han är verkligen helmysig. Men han gillar dock inte när det regnar. Då vill han inte gå ut.

empan-hampus
0

#15 Hugo (min jack russell valp) vill inte heller gå ut när det regnar.. Obestämd Rätt jobbigt faktiskt.. Men när man sätter på täcke, då går det bra Tungan ute

mealily
0

ååh, vad mysigt! Hoppas det går bra :)
Både lhasas och amstaffs är fina, fast jag är mer för amstaffs haha.

Men önskar dig lycka till :D!

Sandra
0

#16 Det är ju blött så det är klart det inte är nå kul att gå ut, hihi. Tur att du köpt täcke åt honom. Annars kanske det blir många olyckor inne Flört

#17 Ja, de är också väldigt fina. Men det är nog ingen hund för oss. Min kille är väldigt inne på en pälsboll, haha!

empan-hampus
0

#18 Japp, men har hört att det inte är bra att vänja hundarna vid täcke..

Filosofia
0

Vad kul med vovve. :) Jag har själv en lhasa apso-tant här hemma. Hon är den underbaraste hund jag träffat (fast det tycker väl alla om sina hundar). Så trofast och intelligent. :)

Sandra
0

Vi ska få köpa honom!!! Jag är SÅÅÅÅÅ glad!!! Det sprudlar i hela mig! Jag kommer ju inte kunna sova inatt! På torsdag hämtar vi hem sötnosen. Synd bara att jag kommer jobba 12 timmarspass på jobbet hela veckan. Plus att jag ska jobba i helgen också. Så jag får väl gosa med honom nästa vecka…

Åh vad jag är glaaaaad!

empan-hampus
0

#21 Åh så roligt!!! Skrattande

destroyed
0

grattis!!!

Taci
0

#21, grattis, vad roligt! :)

Sandra
0

# 20 Jag missade ditt svar totalt i min egna iver. Ber om ursäkt. Hur gammal är din "tant"? Såg att du vill skaffa marsvin, vi har 2 här hemma =) Du tycker inte att det räcker med både hund o häst? Flört

#22, 23, 24 Tack hörni =) Det var länge sen jag va såhär glad över nåt. Men den som väntar på nåt gott… hihi.

[SusannaK]
0

#21 OOOOOOOOH GRATTIS!!!!!!Skrattande

[matildax]
0

#21 Grattis! vad kul!Skrattande

IceLinn
0

#21 grattis så kul!! ;D ;D

Filosofia
0

#25 Stort grattis till er nya familjemedlem! :) Hoppas på bilder snart!

Min "tant" är 9 år gammal. Fick henne när hon var 5 år, och jag tycker inte att hon har förändrats sedan dess. Småhundar blir ju rätt gamla, så förhoppningsvis har hon många år kvar. :)

Jo, det var tänkt att jag skulle skaffa marsvin, men jag misstänker att jag är allergisk. Jättetråkigt verkligen, för jag hade planerat i ett halvår för det. Men det var tur att det upptäcktes innan jag skaffade egna i alla fall. Lever för mina djur, så visst har jag tid för fler. Får fylla hålet med en till vovve, kanske. Oskyldig

Magdalenaa
0

STORT GRATTIS : ) det är verkligen en lycka att skaffa en hund och att dels ha en! Hunden som lyser upp ens dag, eller min iaf:)))

Sandra
0

#29 Då är hon ju ingen tant. Hon är ju en dam i sina bästa år vetja!

Tur att du kom på det innan.

Tack allihopa Skrattande Det ska bli så kul!