Ot. Zebben!
Varför tar ni inte internskämt privat..? Förlåt om jag verkar negativ nu men, ja.. ^^
#2, jo visserligen men är det inte meningen att alla ska kunna ta del av trådarna här? I dessa fall så är det 2 eller 3 personer som förstår vad det handlar om. Känns lite märkligt, om alla skulle börja skriva ut PM's som trådar så blir det ju totalt överfullt o väldigt.. konstigt bara ^^ Men men, jag har sagt mitt nu!
Har läst denna tråd 4 grr och nu förstår jagatt det var "hunden" som pratade, fattade först inte vad du menade XD :P
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

hahahah lilla amos jag tror inte att du behöver vara orolig, din matte har redan gett upp förhoppningen att du skulle kunna vara en lydig Marodör
Undra vem som ligger illa till egentligen, Marodören eller Zebben 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#7, oj vad upprörd man kan bli :O Lekar här inne kan alla ändå förstå, den här tråden tex förstår jag inte ett smack av då den är riktad till en särskild medlem här inne, därför tycker jag inte det är jämförbart alls. Sedan förstår jag heller inte varför reglerna inte efterföljs, ex att rubriken ska beskriva vad tråden handlar om, vilket jag påpekat förut, men varken Sajtvärd eller Medarbetare verkar tycka det är viktigt. Over and out :)
#8 Vad menar du med att reglerna inte efterföljs?
Om vi ska tillåta OT-trådar så måste vi tillåta alla OT-trådar. Alternativet är att vi tar bort alla. Däremot bör OT-trådar inte ta över sajten. Har själv funderat på om det är nödvändigt att ha fyra lekar igång samtidigt.
Vad det gäller den här tråden, så vet jag att det är fler än två personer som förstår. Men även om jag inte förstod det så är det okej. Om det sker någon gång, handlar det om ideligen återkommande trådar så är det en annan sak.
#10 vissa gillar ju inte alla lekar men man kanske gillr en av dom om det finns fler, sen så kan du väl inte gemrföra en lek-tråd och en sån här tråd ? dettá är en tråd som borde genomföras via pm eftresom ingen av alla 1000000 medlemmar handlar det om i denna tråd och itne nog med det är det e SKÄMT tråd inte en fråga elr ja osv. Sen bordes det sättas: OT- i rubtiken på denna tråd.
#10, ja, är det inte tänkt att rubriken ska beskriva vad tråden handlar om? Och hur var det nu med att skriva mängder av utropstecken osv, för alla de synskadade som använder datorn med ljud istället? Fast det här är ju inte bara någon gång, det här har ju hänt flera gånger, o då har jag också påpekat det, men ingen som bryr sig :P
Sedan så är väl egentligen inte detta OT? Det handlar väl om hundar vad jag kan förstå?! Känns bara så himla trist när det ska komma internskämt, som en viss grupp här inne förstår, men andra inte, ärligt talat så känner man sig ganska utanför då.
#13, jag vill framföra min åsikt. Men Eros kan svara via PM så slipper du det i tråden. Ignorerar jag tråden så vet ingen vad jag tycker, det finns inte en enda chans att försöka påverka något, så nej - jag ignorerar inte tråden bara för jag inte håller med alla andra.
Håller med Taci, om allt. Så hon skriver för mig också om jag säger så.
Tror det Taci menar är att när det är ett samtal mellan två personer är det just ett samtal - inget man behöver göra en hel tråd av utan något man sköter privat.
Jag är lite på samma nivå, tycker att man kan ta såna grejer i gästboken. Men det är jag det, är över huvud taget inte mycket för att basunera ut samtal ämnat mellan fyra ögon för allmänheten, även om det inte ens är privata saker man pratar om. :)

Jag tycker att det finns oerhört många andra onödiga trådar som har kommit upp och det har ingen sagt något om. Den här tråden är kanske lite OT men vad är då inte andra trådar som inte ger någon vidare information. Lek-trådarna är ju ingenting som ger något till den här sidan. Utan det som gör sidan är ju diskussionerna och när man har funderingar. Ska OT-trådar tillåtas så ska ALLA OT-trådar tillåtas och även om det är så att många ser det som att det är bara mellan två medlemmar så är det ändå inte det. Marodören Amos är väl lite känd här för sina knasiga upptåg med köttbulle-lådan bl.a. och Zebben och kerstinjo har ju sina knasig diskussioner där bl.a. Gejsas glasögon alltid kommer in i bilden. Trådarna är roande och förstår inte alla så förklarar vi det precis som med alla andra trådar. Förklaring ges om man frågar.
Onödig disskution!
Som sagt, många onödiga trådar har redan skapats, så varför reagera överdrivet mkt på den här tråden? Som Kerstin eller någon sa, varför inte bara ignorera det som inte är intressant?
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#18, uppenbarligen har du inte förstått min poäng :)
#19, javisst, hurså? Ska man inte få framföra sin åsikt bara för den inte är densamma som din? Nu var det inte ens meningen att jag skulle starta en diskussion här, ville bara framföra min åsikt o inget mer. Så som sagt, eftersom Eros som är Medarbetare är den som svarat mig här inne, av de ansvariga, så kan hon PM'a mig istället för att skriva det här, om hon nu inte själv tycker det ska vara i tråden.
#21, vill bara upplysa dig om att när du svarar på såna här vis så verkar du väldigt dryg o lite så att "jag bryr mig inte alls om din åsikt". Så du vet det, det kanske inte alls är menat så, ville bara säga det iaf! :)
Han är jätte fin Kerstin! 
Säger samma sak som jag sa i #10. De som vill diskutera det vidare kan höra av sig till mig via PM som Taci föreslog.
Näääjj Kerstin!!! Han är såå fin i svart päls! 

Ha ha…nä. svart eller gul, vad spelar det för roll. En mix av detta blir ju schäfer
*upplysa*
Nu kommer det inte bli av, då hunden åkt tillbaka till uppfödaren. Så kanske behöver Amos komma för lite träning i några dagar?? Ska gräva rabatter å han har ju erfarenhet av grävning m.m
#28 han kan ju leta mögel till dej då också ;)

#29 Perfekt!
Vi ska renovera kök och hall snart, så han är mer än välkommen att börja riva kakel och tapet. En bit av en vägg ska också bort. Han kommer vara som gjord för jobbet!

Ha ha inte lätt att förstå lilla kerstin ibland.

Ser du nu kerstin? Nu har amos fått ett litet jobb. Eftersom han klarade inte av att vara kvalitétstestare på rusta så kanske han skulle ta det här istället