Utökning i familjen?
I morgon ska vi åka och titta på en hund!
:)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Åhh vad mysigt! vilke sort?
En Grand Danois tjej på 1 ½ år!
Ja, får se hur de går med "tittandet"..
Vad roligt! Lycka till! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

vad roligt ;)
Lycka till! Vi väntar på kort!!
Tack! :) Ja, de ska bli jättespännande! Återkommer i morrn efter besöket! ;)

Gud vad roligt jag hoppas verkligen de går bra och att de är en trevlig mysig tik ni finner
#7 Tack! Kul att just du skrev ;)
Lycka till!! :)

Klart jag vill önska dig lycka till!
Långsint är de sista jag är och olika åsikter ska man ha på ett forum annars skulle jag bli lite orolig.. Får man fråga vilken färg GD:n är?
Tack!
#10 De är en bra inställning, brukar köra med samma själv ;)
Hon är svart.
Åhh… vad roligt=) hoppas hon får komma hem till er. tror inte hon kommer misstycka;)
Jag vill me ha en GD ju=) tss…
Nu är vi hemma med en stooor tjej! Går ganska bra, men Eros är lite dryg på henne så vi håller dom åtskillda tills dom fått vänja sig lite. Ska ha henne på prov i en månad, får se hur de funkar! :)

Spännande, hoppas det går bra då! Bilder är helt ok att lägga in. :-D

Tjoho nu är vi hemma med jättetjejen! En månad på prov.
Allt har gått jättebra, förutom att det är lite problem med henne och Eros (nuvarande hunden).
De fick träffas ute först och det gick bra. De var båda glada och började göra lite lekinviter. Men sen.. Eros ger ju sig aldrig! Han ska va på henne och nosa och hoppa, han är så dryg. Hon har morrat åt honom ett par gånger, men inte sett särskilt arg ut fortfarande viftat på svansen.
Men nu har de fått varit skilda åt ända sedan min sambo åkte till jobbet, får väl försöka se hur de går när han kommer hem. Vill ju inte att hon ska bli så uppstressad efter denna händelserika dag, och de blir man lätt med något ulligt flängande runt sig. Och vill ju heller inte att denna jätte ska käka upp min lilla plutt! ;)
Tips någon?
Hundar är ju alltid så lättfotograferade.. Helst den här, svårt att få med hela ;)