Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1298 ggr
anaprincess
0

Petz- Dogz

Är det nån här som spelat PC spelet Petz Dogz eller Catz?

Hade det spelet när jag var liten. Men det var något konstigt med det för det slutade funka på 3 datorer och även fast jag köpte en aldeles ny skiva så slutade det att funka :/ Hade nån liknande problem med spelet?

Taci
0

Jag spelade Dogz när jag var mindre! Tyckte det var sååå himla sött :D

Dock så laddade jag ner det för ett par år sedan, men då kunde jag inte för mitt liv förstå vad som var roligt, det var såå segt.. fast nu blir jag ändå sugen på att testa igen! :D Haha!

Jag hade inga problem med spelet förresten.

anaprincess
0

#1 Jag älskade det också roligast var ju faktiskt att para olika raser och se hur valpen blev :P parade en boxer med en Pudel en gång och det blev en boxer med Pudel frisyr haha :P Vilken spelade du? petz 4 eller petz 5? Man kunde ju få fler valpar på 5:an. Men både slutade funka efter ett tag för mig :(

Taci
0

Va, kunde man para hundarna!? Haha, hade jag ingen aning om ;) Kanske därför jag tyckte det var så segt, för jag tyckte inte man kunde göra något i spelet, men hoppsan =D Vet inte vilket jag spelade faktiskt.. men nu har jag laddat ner Dogz 6 här sedan du startade tråden, ska se hur det är!

anaprincess
0

Japp man ska spela den romantiska musiken på spel dosan, ge dom hjärtformade godis och spraya kärleks parfymen på dom, när dom är kära så parar dom sig och ett hjärta kommer fram som berättar att tiken väntar valpar efter 3-4 dagar får tiken valpar :)

Finns det till PC? trodde det bara var till nintendo DS :O