Hur aktiverar ni eran renras?

Varför får jag inte dit mina röstnings alternativ?
Blade aktiveras framförallt med spår, sök och lydnad.
Sen kör vi lite agility och freestyle.
#1 De fick inte jag heller kom jag på nu lite efter. Så jag skrev ju bara ja:O Tihe..

Haha! Ingen fara!
Men ville ha alternativen också.
Bara nyfiken/har blandras
Sällskap
Tränar, men själv
Tränar, på klupp/hos instruktör
Tävlar, och tränar själv
Tävlar, tränar på klubb/hos instruktör
:)
Hade kunnat vara kul att se om det blev skillnad på rasrena och blandisar
:)

Har en sheltietik på drygt 1år. Vi tränar lydnad, bruksspår och snart också agility på klubb/hos instruktör.

Näe, jag får inte till röstningen.
Så det sket sej. :(

Varför skulle inte blandisar få "rösta" här? otroligt! Skulle renrasiga vara annorlunda?
Det sår HUNDAR i fokus inte RENRASIGA HUNDAR!
Så tramsigt
Ha det gott!
Assarina
#7 Hon kanske inte menar något illa mot blandisar utan hon vill helt enkelt veta vad man gör med sin renrasiga hund
Inte något att tjaffsa om.
#7 kan ju vara så att Ts vill se om det är skillnad på hur man aktiverar sin renras respektive blandis.. och som TS skriver så dem som har blandras ska skriva hur dem tränar sin hund på blandrashundar.ifokus..
jag aktiverar mina clumbers med Spår, jakt, Rallylydnad och valparna går valpkurs :P även utställning, vet ej om det räknas som aktivitet men dem tycker de är kul :P
Vi aktiverar vår vovve med promenader, cykel- och joggingturer, både i stan o i skogen, o lite olika hjärngympa, lite lätta tricks sådär. Han leker även med en rad olika hundkompisar flera gånger i veckan. Eftersom vi har en ren sällskapshund så tycker vi det räcker så, o han verkar också nöjd ;)

Vi går på promenader, lite hjärngympa övningar. trix och konster. Sindra är en 20 veckors pudelvalp så det blir inga krävande grejer. Men vi har planer på att träna agility, lydnad och freestyle.
Jag antar att TS gjort en tråd särskilt för renraser för att hon vill se resultat för renras respektive blandras. Men TS, du får ju gärna skapa en likadan tråd för blandraser även här inne.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#7 Jag menade absolut inget illa mot blandraser, utan ville bara se om det var skillnad.
Har själv blandras…
#12 Okejj. Det hade jag gärna gjort.
Men nu fick jag ju inte till någon röstning öht.
Kanske någon som kan och vill kan fixa det?
#13 Jag kan inte fixa det nu på grund av att personer redan svarat i tråden, vill du prova göra en ny tråd så kan jag ta bort den här.

Okejj. Hmm. men visst är det bara trycka på den där "knappen" där uppe i hörnet. Skiva in sina alternativ och trycka okej?
#15 Ja, det ska bara vara att göra så. Har dock för mig att funktionen är lite strulig just nu, så det kanske var därför det inte fungerade.

Det funkade nu när jag gjorde får blandisar :) så testar att även göra om denna :)
Vad bra
Då tar jag bort den här tråden om du får en ny att fungera.
#18, men vad roligt, ska vi alla skriva våra svar en gång till då? :S

#18 Okejj :)
#19 Sorry ;)
#19 Röstningen funkade ju inte
#21, nej men behöver man ta bort hela tråden för det? Känns ju lite meningslöst ^^ Men men, gör som ni vill :)
#22 Ne, men ja mena bara att de va därför de fanns en till för att röstningen inte funkade:P
Taci - Det är väl bara att du kopierar och klistrar in ditt svar?
Men vi låter den här tråden vara kvar, och länkar till de nya.
#24, när du skrev "ta bort tråden" så antog jag att den skulle raderas = jag har ingen tillgång till att kopiera något då den är borttagen (; Men är det inte så så ser jag givetvis inget jobbigt i det hela :)
#25 Ja, ta bort menade jag ta bort, men det var ju dumt ur den synvinkeln inser jag nu
Vi kanske ska låsa den här tråden då, så kan resterande svar hamna i "rätt" tråd.
#26, absolut :) Jag kopierar ;)
Då låser vi denna!