Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 1421 ggr
anaprincess
0

Spännande höst :)

Jag och Dexter har en spännande höst framför oss med många utställningar med både inoff och internationella  :) Bara nu fram till oktober har vi 6 st inplanerade sen får vi ju se hur formen är men det ska nog gå bra :)

Hur ser det ut för er andra här inne som ställerut? Ser ni fram emot någon speciell utställning? Själv längtar jag till Sundsvalls stora dog show :) alltid lika roligt varje år med mkt hundar och trevliga människor.

Taci
0

Vad roligt :) Har du ställt honom förut? :)

Vi har inte anmält oss till någon i höst, men jag tjatar på sambon om Öland i september (off) och så HUND 2009 såklart! Eventuellt kan det bli någon i Nyköping också :) Även den officiell, då vi vill satsa lite mer på det nu, när vi tränat upp oss på två inofficiella utställningar nu i sommar :)

Lycka till! Berätta hur det går för er sen:)

anaprincess
0

#1 Jag var på rasklubbens inoff den 25/7 nu och fick honom bedömd av dommaren då jag missat anmälningsdagen och fick mkt bra kritik på honom :)

Va kul, HUND 2009 skippar vi i år då det kan göra mer skada än nytta på valpar.

SaraC
0

Vad kul Glad Hoppas det går bra för er, båda två!

Funderar på att följa med en kompis som ska ställa sin valp och kolla hur min hane står sig numer, någon gång under året.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Taci
0

#2, vad kul :) Alltid roligt o höra vilken fin o bra hund man har ;) Hihi

#3, Gör det! Det gör ju ingen skada, kan vara lite kul ju :)

anaprincess
0

Kan tipsa nu att SDHK, SKK och Svk FUR har utställning i Sandviken  Högbo bruk den 5 september. Sista anmälningsdagen är 3 augusti.