Ikea saker
Ja, kort och gott: har ni köpt något bra på Ikea till hunden? Håller leksakerna, sängarna o.s.v? :)
Mvh/Simona
Jag har en IKEA hundbädd, av största storleken. Den håller JÄTTE BRA och har tvättats i maskin ett antal gånger.

Vi har två hundsängar av den mjuka stora (gråa) modellen. Dom är jättebra! Går att tvätta lätt och håller bra. Nu är ju inte mina några små vilddjur längre. Men jag tror nog allt det höll valp-bus med också när Pippi var valp.
Har för mig att vi köpt hundarnas matskålar därifrån också. Rostfria med något hundtryck på utsidan. Bra dom också!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Åh, vi har en sån där råtta. Mjuks för barn :P Hubert fullkomligt älskar den! Jag skulle inte bli förvånad mig om han skulle rädda den med sitt liv om den vore i fara :P
Väldigt tålig. Tål slit, släng och tugg :P Han tuggar oftast sönder allt men inte den här ^^
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives

Vi köpte en förvaringssäck för hundmatssäckar "Bästis". Ser lite snyggare ut när man förvarar dem. Och en säng med som hon tycker rätt bra om. Den heter också "Bästis".
vi har samam säng som #1 och #2 pratar om, fast den blåa (mellersta storleken)

Dex har en blå bädd därifrån. Hållt bra än så länge.
vi har likadan bädd som #1,2 och en fotboll(mjukis), vilken verkligen är hållbar, håller för valpens slitande och dragande med sina sylvassa tänder. Även bädden är väldigt tålig.

Vi har en bädd fast den minsta modellen(röd) Håller skitbra.. Sindra älskar den och går alltid runt och bär på den:P Vi ska även köpa leksaker nästa gång jag åker upp till fastlandet och kan åka dit:)
jag har en filt från ikea som e helt underbar…den håller jätte bra…sen e deras bajspåsar bara helt överlägsna, jag har aldrig vart me om slittåligare bajspåsar…
Gillar också bajspåsarna. Slitstarka och billiga.
Skålarna i plast som kostar en femma är bra att ha som reserv-skålar, man kan lämna hos någon man är hos mycket eller ha med sig när man reser eller likande.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar