Hmm,vad tycker man om detta.
Varning för otäcka bilder.Kan man protestera mot sånt här, jag skulle vilja det, nån som har någon protestlista man kan skriva under? om det nu skulle hjälpa.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,819783,00.html
Mvh//DianaK
och gud.. det där var INTE en trevlig syn 
nu kommer jag få mardrömmar=( stackars söta vovvar..

Fy f*n vad vidrigt. Hur kan han sitta och säga dyliga saker. Jag tror jag får en knäpp. Och den har de som hedersmedlem. duktigt danskarna, duktigt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Men åsa…
visste vi inte om redan innan att danskarna var lite lustiga….
Med deras tänkande om hund hållning….
Jag säjjer FY F**N!
Sorry!
men jag blev lessen…..
kram
tina
usch .. stackars vovvarna.. men men .. det stog ju att det var ett kinesiskt hundslakteri … undra hur dom har det med alla andra hundar då … alla i kina är ju helt knäppa, jag skulle inte våga ha en hund om jag bodde där, tänk om den blev sjuk och dog.. så skulle ju dom ta den och äta upp den
Jag vågar inte ens se den…

Så sjukt!! Mår illa! USCH OCH FY!!!
Precis så är det för kor-får-hästar-kycklingar m.m här i Sverige.Det är bara andra matvanor dom har i Kina.Massor med människor äter djur som vi aldrig skulle kunna tänka oss att äta.Bara dom har det bra när dom lever,tyvärr har dom väl inte det och massor med djur här i Sverige.
Ja jag funderar starkt på att bli vegitarian och detta på ggr av djurhållningen, när jag handlar väljer jag alltid Kravmärkta varor ihopp om att det skall vara bättre för djuren, men det är ändok nått djur som måste sätta livet till även om det är kravmärkt. Å fy vad ledsen jag blir nu när jag tänker på alla små grisar och kossor. Häst-kyckling-får är inget jag nånsin skulle stoppa i min matkasse.
Ha en trevlig helg alla,nu ska jag gråta och tänka på alla grisar & kossor.
Mvh//DianaK

Ja dem i kina är ju lite underliga om man säger så.
Dem äter fan allt*huh*
Tror inte de skulle hjälpa med en protest lista,dem gör som dem vill där i de j*vla landet.
#9 Jo det är nog så sant så.Skickar länkar på organisationer som försöker få till nån ändring på detta grymma djurplågeri.
www.animalprotection.se AnimalProtectionNetwork Svensk ideel organisation med målet att stoppa det utbredda djurplågeriet av hundar och katter i Asien.
www.samuidog.org Dog Rescue Center Samui.
www.koreananimals.org Korean Animal Protection Society,KAPS.

Men är det inte samma sak som för indier? De kan ju inte förstå att vi äter kokött. Kon som är deras HELIGA djur dessutom. Olika länder, olika seder.
Men det är klart det är hemskt att se. Men eftersom han växt upp i Vietnam så tycker inte jag att det är speciellt konstigt att han tycker som han gör. Sen att han råkar vara en dansk prins är väl bara pricken över i:et på nåt sätt.
#11 - Min systers pojkvän från Indien äter gärna kokött.. ;)

Men Juve, det finns ju undantag överallt det vet du välle? Tokstolla! =)
Hmm.. Kineser tar inte hundar som redan dött, dem tar hundar av folk som inte betalar hundskatten. Så får man se när ens hund flås levande ;-/

Innan man börjar klaga på vad folk äter för djur kanske man ska bli vegg först…
Jag tycker det är vidrigt med kött, vilket djur man än talar om….

DEt är vekligen hemskt att se såna hära bilder. Liksom det är likdant som jag skulle komma och hem till dej och liksom äta dej. Jag skulle få sitta in för brott. Men jag tycker det är samma sak. Jag fattar verkligen inte att folk kan göra så.