Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 2407 ggr
[jejjas]
0

Sannie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej mitt namn är Sannie!

Jag är en helt bedårande söt schäfer på 10 veckor.

Jag har ett problem jag älskar att tugga på min mattes skor Skrattande, men min matte tycker inte att jag ska göra det hon säger att jag kan få ont i magen av det och att det är därför jag inte ätter upp min mat Obestämd. Tycker hon är konstig, jag menar skor är ju så gott. hur ska jag få matte att förstå deta? finns det några smarta vovvar här som kan hjälpa mig att övertalla matte att skor är gott

Pussar Sannie

spikes
0

hahah så söt, min har gått ifrån det så jag har inga tips just nu

Bogart
0

Hur kan du tycka att skor är goda? Tycker själv att det inte är något vidare, och har ännu inte förstört mattes skor. Jag var en snäll valp!

Fast, de där mobiltelefonerna var ju verkligen inget fel på… Matte verkade inte tycka om att jag tuggade på flera av de hon hade när jag var valp. Obestämd Konstigt… Att jag tuggade sönder en såndär hundralapp eller vad de nu kallas var inte heller särskilt uppskattat.

Jag tycker att du kan fortsätta med det där tuggandet, utnyttja faktumet att du är en söt, bedårande valp! Tro mig, man kommer inte undan med lika mycket senare när man växt till sig, så ta tillfället i akt!

Med vänliga hälsningar, Loke.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Naquita
0

Jaa, jag ÄLSKAR mattes skor. Speciellt trycka ner hela ansiktet i skon och skaka skaka. Det är SMASKENS ju. jag gör det i smyg, men matte kommer alltid på mig och sätter in skorna i garderoben:(

[jejjas]
0

Jag kan ju inte fatta detta jag tar med skor i smyg hälst från sko hyllan, men dom kommer alltid på mig så  säger dom ett konstigt ord som heter fy, tar skon å ger mig mitt ben, men jag vill hällre ha skorna som är så mycket godare Skrattande. Jag får nog börja med att ätta dom på nätterna Flört då sover ju dom hahahaha

ingann
0

Åhh.. nu vart jag kär;) har tyvärr inga råd att ge förutom att fortsätta tugga;p min "mamma" ställde upp skorna på hatthyllan när jag var liten så jag hade bara ben, bollar och rep i alla dess former att tugga på=( (men man kanske skulle prova nu när de står på golvet igen hehe)

/Åskar

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Anett Lindbom
0

Men vilka gosevalpar…

När jag hade min första whippet för många år sedan så hade hon en favoritsko som hon fick leka med & det var en av husses gamla 45:or. När vi gick på valpkurs med henne så skulle vi på prova på lite spår eller om det var personsök & då skulle vi ha med oss valpens favoritleksak och alla andra kom med bollar & sånt och vi kom med en gammal gympadojja i storlek 45…Skrattande

[jejjas]
0

Tänk va tiden går. nu är jag stor tjej säger matte Skrattande jag är nu 4 månader och 3 veckor väger 22 kg Skäms. Gillar frtfarande att äta på mattes skor men det är när hon sa i vägnågonstans å jag inte får följa med. det rolihaste jag vet är att åka buss med matte för vi går alltid till godisafären å jag får godos där mm å det är ju jätte bra för jag älskar godis. har även kommit på att sängar är mysiga att ligga i framförallt när det ligger nägon i dom då kan man putta ur dom så får man hella sängen för sig själv Skrattande för matte bara knör när hon ligger där Skrikandes.  nä nu säger matte att vi ska ut å kissa, tänk om Bily är ute måste skynda mig puss på er Sannie

rulda
0

Vist är skor goda! Men dom är godast när det redan är fötter i dom. Sen finns det snören i skorna som man kan dra i. Då ramlar matte!
Mobiltelefoner… jag har ett tips som får dom att bli tysta om dom piper för mycket när du sover.
Ta telefonen och lägg den i vattenskålen!
Funkar jättebra.
Voff och Tass från Tyson

[jejjas]
0

Matte är dålig på att uppdatera om mig Skrikandes, hra ju hunnit fylla 1 år och allt har kommit i från att tugga på skor finns så mycket annat gott att tugga på Skrattande, Som grannesn katt Flört, fast jag har ju en egen pisse med men han tuggar jag inte på. har fått lära mig massa nya trix och roliga grejor Glad, det roligaste av allt är vinka har även fått lära mig att stå stilla men det är inget roligt alls Flört

[jejjas]
0

Titta så fint jag står :-)

[jejjas]
0

Matte säger att jag är söt :-)

[jejjas]
0

Bara en godis Till Snälla…

Pussar från Sannie

destroyed
0

Vilken sötnos till tjej du har!!