Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1342 ggr
[IsabelleA]
0

www.IsabelleochBen.tk

Välkommna att besöka Bens hemsida.
Det är den första hemsidan jag gjort bortsett från min blogg så den ligger väl på amatörnivå. Designen är väl inte den bästa och det är inte så rikligt med information. Men den duger sålänge.

www.isabelleochben.tk

destroyed
0

den var ju rätt snygg men om du bara får inspiration så kan jag tänka mej att den blir lika snygg som din blogg:)

monsterblom
0

jättefin hemsida! va roligt att du gjort en hemsida om dig och honom nu :)

alice hälsar ;)

[IsabelleA]
0

#2 oh, Ben hälsar tillbaka till syrran! Såg att hon vuxit väldigt mycket!
Vill du träffas någon gång så att dom kan träffas och leka så går det bra för mig Flört

monsterblom
0

jag och alice träffar er väldigt gärna. alice springer runt här och försöker leka med surtanten tess som inte alls vill vara med.
jag kan väll inprincip vilken dag som helst.
jag kan ju ta mig till dig om du vill, alice måste endå träna på den sociala biten bland folk (hoppar på alla).

så om du kommer med ett förlsag på dag ska jag kolla om jag kan eller inte :D

[IsabelleA]
0

Imorgon kl 15 är det hundträff inne i stockholm. Några härifrån HiF kommer.
Så ni kan ju hänga på om det passar er?

monsterblom
0

vart ska ni träffas?

[IsabelleA]
0

På stockholm södra (pendeltågs stationen) för att sedan bege oss till Tantolunden :)

monsterblom
0

ska ni ses på perongen eller ovan jord? jag antar att det är uppgången där buss 4 går… :)

[IsabelleA]
0

#8 Japp, "ovan jord" ses vi, där fyran går.
Det skulle vara kul om ni kom :)

monsterblom
0

jag ska nog komma. har ju inget för mig i morgon så. då får alice utlopp för sin leklust som hon har. hon gör verkligen allt för att tess ska leka med henne. allt hon får är en massa morrningar, men hon verkar glad för minsta lilla. sen leker hon ganska mkt sj :D

[IsabelleA]
0

#10 Det var roligt att höra att ni kommer! :) Ses imorgon då! :D