Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 3933 ggr
Xondah
0

Hemskt!

Varning för otäcka bilder!

Länk-->

Xondah
0

Man slutar aldrig förvånas av sjuka människor.

Gluskap
0

Usch! Ofattbart vilka idioter det finns i världen.

Xondah
0

#2 Ja, verkligen. Och att de dessutom kan vara helt lagligt att utföra något sådant. :(

Gluskap
0

Djursynen är tyvärr inte den bästa överallt… Speciellt inte när det gäller katter tyvärr =(

Xondah
0

#4 Ja:(

Dock i Kina har väl knappast något djur bra status? De är så dåliga djurskyddslagar om ens några..

Såg en hemskt video i Kina med lastbilar som kom åkade överfulla med hundar i småburar, sen stannade de vid kött/pälsmarknaden då sparkade de av hundarna från de höga lastbilarna så de bröt ben och skrek..kändes som hjärtat skulle hoppa ur när man hörde dem:/

mooi
0

#0  Det där kallas "Crushing". Jag har sett en liknande video fast med en hund tidigare. Tror det var PETA som hade den, fast den har tagits bort tror jag.

FRUKTANSVÄRT! Det är såna människor jag inte skulle tveka en sekund att döda.

Royalz
0

Nej fy vad hemskt :(

rockygubben
0

Grrr Nej vad hemskt! Vilka idioter det finns,blir så förbannad!

SitaL
0

Ja, har sagt förr och säger det igen! Det skjuts för lite!!!

Johanna
0

vågar inte öppna o kolla..

vad är det för ngt?

[jakke94]
0

#10 en ung tjej, idiot som trampar ihjäl en katt med hennes höga klackar.. Rynkar på näsanSkrikandes

Johanna
0

o herregud!

tur att jag inte öppna o kolla.. klarar inte sånt där.Gråter

hoppas hon oxå blir ihjältrampad… av en elefant lr nåt…Skrikandes

J-Parnebo
0

så hemskt, kan inte förstå hur man kan leva med att ha gjort något sånt.

Taci
0

Kan någon kanske beskriva vad det är för en video eller vad det nu är? Så man vet lite mer innan man klickar in sig på det.. jag är inte så känslig så, men jag vill gärna veta vad det handlar om ändå innan jag vill gå in o kolla..

SaaraaB
0

Fy fan!!

MarHai
0

Så jävla sjukt!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Gluskap
0

Står i #11.
Det är en artikel med bilder

Taci
0

Men fyyy *** .. det finns inte ens ord att beskriva vad jag skulle vilja göra med människorna som gör detta, om jag träffade dom…

Xondah
0

#14 Sorry Taci, glömde bort att beskriva vad som den handlade om;O Får skylla på att de var sent på natten:).

hjartelyckanskaniner
0

Nej, fyyy *** vad hemskt!

Hur i helskotta kan man göra något sådant?! Känns som om man vill ta ifrån de alla djur som finns i det landet, men tyvärr går ju inte det för då har man ju miljardtals djur hemma hos sig.

Kan inte fatta att det är sant!

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

hjartelyckanskaniner
0

Kan dock inte säga att det är så otäcka bilder som man tror att det är. Inget blod och så, det skulle varit hemskare!

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Kattmynta
0

Tänder verkligen folk på sådant här? Världen slutar aldrig att förvåna mig.

Royalz
0

Det stod ju också att dom gjorde så för att få bättre lagar ang djuren där. Men det är sjukt :/

destroyed
0

usch vad hemskt!!!!!

jag öppnade inte och kollade.. Jag tål inte sånt…

dorkey
0

Det är Aftonbladet som skriver om en kinesisk "sexigt klädd" kvinna som först står och kelar med en kattunge, sedan lägger hon den försiktigt på marken och helt plötsligt så börjar hon trampa ihjäl den med sina höga klackar.

Det är ingen film, bara tre bilder som är tagen ur en film som säljs i Kina som smör för 15kr/st.

Det är en artikel om varför Kina bör införa en djurskyddslag.

Jag tycker det är så fruktansvärt hemskt! Kan inte ens beskriva det med ord. Kina är IDIOTER.

dorkey
0

För er som inte vill öppna och se på bilderna så är texten här:

"1. En kvinna i sexiga kläder kelar och gullar med en liten kattunge… 2. …försiktigt läggs den ner på marken… 3. …på filmen börjar kvinnan sedan plötsligt stampa på den lilla kattungen med sina stilettklackar. Hon krossar till sist kattungens huvud och den dör i en blodpöl.

Djurtortyren filmas och säljs på kinesiska internetsajter

Kvinnan klappar kattungen-sedan stampar hon den till döds med sina höga klackar.

Djurtortyren filmas och säljs på nätet.

Den kinesiska kvinnan står vid en strand och smeker kattunge, sedan lägger hon stillsamt ned den på gatstenarna.

Med ens förändras allt - kvinnan börjar våldsamt stampa på kattungen med sina höga klackar tills den ligger där livlös i en blodpöl.

-Filmerna säljer väldigt bra, säger distributören till Shanghai Morning Post.

Han uppger att det finns dussintals olika filmer till försäljning på nätet. Alla har samma tema.
Kvinnor som dödar

-Samtliga videor visar vackra kvinnor i sexiga kläder som krossar små djur till döds, säger den kinesiske försäljaren.

Avslöjandet om tortyren har skapat debatt om det bristfälliga djurskyddet i Kina.

-Kina behöver lagar som skyddar djur från att utsättas för detta.

-De som är hjärtlösa nog att kunna skada djur kan också vara möjliga hot för människor i deras närhet, säger He Yong, kinesisk representant för djurrättsorganisationen International Fund för Animal Welfare, till Shanghai Daily.
Säljs för 15 kronor

Filmerna säljs via olika nätsajter för 15 kronor styck.

Tidningen Shanghai Daily, som först uppmärksammade tortyrfilmerna, uppger att de inte kunnat slå fast om djuren verkligen dödas i filmerna, men att

de verkar vara autentiska.

1 Kelar En kvinna i sexiga kläder kelar och gullar med en liten kattunge "

2" försiktigt läggs den ner på marken "

3 Krossas " på filmen börjar kvinnan sedan plötsligt stampa på den lilla kattungen med sina stilettklackar. Hon krossar till sist kattungens huvud och den dör i en blodpöl."

mariapia
0

fy fan va äckligt hemskt.man mår så dåligt och hjärtat gråter  av att se sånt där.såg en frekvens där de flådde en levande hund i kina.klarade inte av att se hela sekvensen.man borde göra lika tillbaka för de som sysslar med sådana hemskheter.man kan ju undra vad de är för människor.och vem fan tycker att man ska tjäna pengar på sånt?Gråter

fredrikaa
0

FYFAN! Vart är världen påväg?

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Ricko
0

Fyfan, stackars sötis :'(

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se