NÅGON SOM HAR ETT KOPPEL???
Hej.
För några dagar sedan glömde jag stänga dörren till hallen när jag var borta vilket hade effekten att hunden slet sönder kopplet på flera ställen, hade lagat kopplet men så kom nästa grej det gick av igen.
Finns det någon som har ett koppel liggandes? Jag behöver ett rätt omgående om någon skulle kunna skicka? Jag har inga pengar, är mitt uppe i en flytt plus att de pengarna jag precis fick gick åt till att köpa en ny bur till min mus som fått ungar (går inte att ha gallar för då flyr de).
Snälla. PM:a mig för adress..
Det borde väll finnas jätte billiga på djuraffären? Det har jag iaf sett för under 50-lappen. Men det beroro ju på vilken storlek du har på hunden.
Mellan på hunden. Nja jag har inga pengar kvar, och om jag får pengar måste de gå till räkningar, har ekonomisk knipa.

Du glömde stänga dörren till hallen när Du var borta? Menar Du att hunden var bunden inomhus då eller har jag missuppfattat Dig helt?
Det går ju med ett vanligt snöre/rep också om hunden inte drar.
#3. Sluta missförstå mig. hon hämtade kopplet och tuggade sönder det, klart hon itne är bunden inne, jag tar även av hennes halsband när vi går in.
hon är bara 5 månader.

Aha… på sättet Du skrev så fick jag en bild av att hon var kopplad. 
#7 nejdå, bara ute..
Hur har du råd att ha hund och möss, om du inte kan köpa ett nytt koppel?
#9. Har du inte med att göra varför jag inte har pengar!
Frågade vändligt om någon hade ett koppel att avara. Vill du fråga privata frågor om min ekonomi får du vända dig till PM tack!
Vilken fin hund du har!
Tyvärr används alla koppel här hemma… annars skulle du få ett.
#11. Tack så mycket, det var snällt tänkt. =) Men der cäker inte riktigt till med att nästan. ;P
Men rktigt gulligt tänkt. =)

leta upp en lina eller rep som ny fäster en hake i, annars så kan du dubbelvika den om det är för svagt

har du bil? då kan du komma ner till falkenberg så kan jag skänka ett
#15, nnej tyvärr har jag inte bil
Jag har fixat ett koppel nu blev en gammal axelräm. =)