Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 910 ggr
Eliin_
0

HJÄLP !!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Min hund bajsar blod ( de ser ut som blod )

Och så spyr han ofta.

vad kan de vara för fel? ?!!!!

Maja
0

Ingen aning om vad det kan vara.. Men jag måste bara fråga - vilken ras? Han/Hon ser ekaxt ut som min hund!! :P

Eliin_
0

Det är en welsh springer spaniel :)

Sisikarlstad
0

Jag tror det är dax med ett besök till din veterinär!!!!!

Din hund kan ha mask!!!! Eller ätit ngt olämpligt som fastnat i tarmen mm.

Jag hade en Schäfertik som bajsade blod ofta när vi kom till veterinären så frågade de om hon ätit ngt speciellt, hon var med i stallet o åt hästbajs, lekte med pinnar mm mm. Så hon fick sluta följa med i stallet för hon fick ju inflammationer i ändtarmen.

Du kan ju i alla fall ringa din veterinär o fråga va du ska göra tycker jag!!Flört

Marylojs
0

Ring veterinär på en gång!!!!!

Maja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 - Hehe.. Okej.. :) Men visst är de lika? ;) Det är dock en ganska ljus bild, så han ser vit ut på huvudet.. ;)

Faxlin
0

Jag rekomenderar också ett telefonsamtal till veterinären. det kan vara något allvarligt, men även något väldigt enkelt. Men dumt att chansa.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

cayuga
0

Hej jag tycker du sska ta kontakt omgående med en vetrinär,så fort det är blod med i avföringen så skall man ta det på största allvar,ta kontakt nu.

Hoppas det ordnar sej,till det bästa,  hej.

skriv gärna och berätta hur det löste sej.

Trevlig ADVENT.

Frej
0

Din vovve, han äter inte glucosamin?  Det gjorde min collie och han började spy, vareviga morgon, länge, tills en dag tabletterna var slut, och jag fick inte tummen ur för att skaffa. Han kräktes inte en enda gång, det var lite intressant så jag drog på det ett tag, nu har det gått flera månader, och han har fortfarande inte kräkts! Nu får det vara med dessa tabletter ett tag så får jag se. Det har stått en del om detta i några trådar här på forumet, just om glucosamin och blod i bajset mm.  Intressant i alla fall.

steffy
0

fin hund. jag hade ringt veterinären så fort jag hade kunnat.