Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1632 ggr
Xondah
0

I värmen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och Blade var så utråkade så vi spelade lite..Vad gör ni sådana här varma dagar?=)

SaaraE
0

Åh är en sådan där bra? Vad går leksaken ut på?

Har legat ute och stket mig lite vid poolenFlört sen tog jag och vovven en promenad i skogen nyss, men han tyckte nog detvar alldels för varmt tror jag… kan mycket väl förstå det då jag själv med höll på att dö av värmeslagSkrikandes

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

SaraC
0

Håller oss inne och går längre promenader på kvällen. På eftermiddagarna snickrar och svettas jag och sambon och Eros sitter i skuggan och är byggbas/Polis. Kommer inte iväg någonstans att bada i veckan, men hoppas till helgen!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Xondah
0

Mja Blade verkar tycka den är ganska rolig:) Man gömmer en godis i någon utav benen så ska han nosa rätt på den och öppna:P Kan vara lite krångligt att öppna dom men sedan hittar dom sitt eget knep, lite hjärngympa på en lat varm dag=)

Låter skönt:), jag var en stund i skogen imorse men de var varmt redan då hua:P

Xondah
0

#2 Oj snickra i denna värme! Men måste de göras så måste de:)

SaaraE
0

Min lille vovve har nu lärt sig simma i värmen. han har hatat vatten innan men i helgen bar det ut för att jaga and i vattnet. Han förstod snabbt tjusningen med bad:)

SaraC
0

#4 Ja, vi har inte haft sån tur med vädret, först spöregn och sedan värmebölja Tungan ute

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Xondah
0

#5 Va roligt!=) Riktigt skönt för dem att gå ner och svalka sig sådana här dagar.

Blade brukar simma efter plaskade fiskar i våran damm:P Tokstollen som att någonsin skulle komma ifatt en fisk i vatten=)

SaaraE
0

#7 Haha vad charmigt!

Xondah
0

#6 Haha just de, hade helt glömt bort regndagarna..ne inga direkta toppväder för byggarbete=P

Bokskogens
0

Vi gör så lite som möjligt… På dagen blir det bara korta kisserundor runt huset så blir det längre härliga på kvällen.

Har precis besiktat bilen som nu är den ute för försäljning!

Någon som vill köra en hyundai elantra? *ler*

[SusannaK]
0

Barnen badar i poolen, jag sitter i solen …hunden solar ibland o lägger sig i skuggan då o då…lata härliga sommardagar med mycket glass o dricka Flört…jag njuter!Cool

Johanna
0

vi brukar inte göra så mkt… går ner ett par gånger till sjön där dom får bada (har 3min gångväg Skrattande), korta promenader bara för att göra det man måste..

annars sitter vi på altanen o gör bara inget, tills det blir svalare..

varken höggravida matte lr hundar orkar göra många knop nu..

Xondah
0

#11 Låter härligt..nu blev man glassugen=)

#12  3 min till sjön sicken lyx;)

ingann
0

Vi sitter mest ute på gården. Åskar gnager på pinnar, leker med grannbarnen och när det blir för varmt lägger han sig i babypoolen jag köpte åt honom:) På kvällen blir det längre promenader när både han och jag orkar gå utan att få solsting…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[SusannaK]
0

#12 Oh det måste vara väldigt varmt o vara gravid nu…..kommer allt ihåg hur det kunde vara. Du ska inte göra någonting :)…..du ska sitta där o klappa magen tycker jag Flört

mariapia
0

vi går ner till stranden och lägger oss.i skuggan förståss.min boxer älskar vatten.längpromenader o lek blir det på kvällen.

[IsabelleA]
0

Vi badar! Ben älskar att bada och simma, hämta pinnar och plaska. Så det gör vi väldigt ofta när det är varmt.

Taci
0

Vi åker oftast ut o badar när det är varmt :) Så kan jag ligga o sola lite, medan Texas får vila i skuggan o gå ner o svalka sig när han vill :)

Tar det lugnt med aktiviteter, han får gå som han själv vill :)

fredrikaa
0

Badar med vovvarna, dock så är dom badkrukor. Annars ligger dom i skuggan och jag i solen! :)

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se