Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 1150 ggr
FurryTails
0

Hon skakar

Hunden min beter sig konstigt. Hon står och trycker sig mot mina ben hela tiden både när jag går och står. Sätter jag mig ner ska hon medetdums sätta sig i mitt knä, och vill jag inte fortsätter hon bara att kravla tillbaka tills jag säger till på skarpen, då gömmer hon sig under ett bord och skakar. Har hänt flera gånger att jag råkat stänga in henne på toaletten för att hon ska springa in till mig när jag går ut därifrån. Sån har hon varit i två veckor och det går mig verkligen på nerverna. Hon är 13 månader och löpte för tre månader sedan så jag tror inte det är förlöps-fasoner, har även tagit tempen, klämt och kännt men hittar inga fel på det fysiska. Vad är det som händer?

Eriiccaa
0

Kan hon inte vara skendräktig ?

FurryTails
0

Redan? eller såhär sent? Det låter också konstigt, men jag kan ha fel.. Henne ljuver var svullna när hon löpte men försvann ganska fort igen, sedan dess har det lixom inte varit mer med det..

Obestämd

Eriiccaa
0

Jag har fått uppfattningen om att en hund blir det när den ska ha valpar. Och det är ju faktist 2 månader.. Men det var bara en gissning. Tyckte det lär som hon var det.