Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 1505 ggr
Mulle-Ssweet
0

Gordon Setter! <33

Tråden för er som älskar gordon settrar! här diskuterar man rasen gordon setter och för er som inte vet va de är för hundas kan söka på google eller för övrig fakta läs då på min sida ,

trots att rasen är väldigt ovanlig så var gordon setter en av dem populäraste jakthundarna tidigare årtal!

[jakke94]
0

en som vi känner har en gordon hane som är 8 år.. så hon ska snart köpa en ny :P hon går spår och tränar lydnad med honom, Lennart heter han :P

Ricko
0

Hej Ilona, Ser att du gjort en medlem på HiF nu när du sov över hos mig och såg när jag var inte :) (?) Längtar tills vi kan köra agility med Bamse(<3) & Mulle ;)

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Mulle-Ssweet
0

#1 aww lycko dej =) brukar ni träffa dem ofta? isåfall kanske du kan lägga ut bilder  ;) om dom skulle skaffa en till så kan du ju berätta lite om den då :)

Mulle-Ssweet
0

#2 har haft den länge och du behöver väl inte skriva de där här :S du har redan skrivit på djur.nu och på meddelande här med :O snälla det här är ju en gordon stter tråd om du inte läst där uppe :O :S ^^

Ricko
0

Oookej, Mulle är ju en setter så? du har haft den i 1&½ månad :S Du skriver ju massa i mina trådar på d.n. Du skrev ju tex i min bakgrundstråd: Vi måste göra om det där i backen innan sommarn(staven) Sen har du skrivit massa saker om Mimmi, om skolan osv i mina Schäfer trådar.

Ricko
0

men aja bara du inte skriver i mina trådar om andra saker än vad den handlar mer! Men jag skriver väll inte här då eftersom jag inte älskar gordon settrar  :S

Mulle-Ssweet
0

#5 GE DEJ?! palla skriva på sms här och på d.n, sluta va så jävla över dramatisk -.-'

#6 seriöst sluta vara så över dramatisk !

Emaljoh4
0

Haha, barnsligt att hålla på som ni gör.. Mogna! Glad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Ricko
0

Asså du blir ju sur för vad som helst XD ^^ Jag sa ju Mulle=Gordon setter.

8# ehh? Mogna själv.

[IsabelleA]
0

Jag håller med om att vi borde hålla oss till trådens ämne.

-

Jag känner en G. Setter. En underbar dam på 5 år. Det är en väldigt fin ras!

Emaljoh4
0

#9 Antagligen är jag mer mogen än vad du är.. Fyller trotsallt 15 snart.. och du är bara 12.. Så ANTAGLIGEN (det finns undantag) så borde jag vara mer mogen.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Mulle-Ssweet
0

#11 #9 - kej kan ni sluta tjaffsa om vem som är mognare än den andre

#10 - aww lycko dej X"3 dom du känner som har den brukar ni träffa dem ofta? ;p haha ja dom är såå vackra ;D

[IsabelleA]
0

#12 Ja, vi brukar träffa dom väldigt offta.

Mulle-Ssweet
0

#13 kej finns det ngn chans att du kan lägga in bilder? ;P

[IsabelleA]
0

#14 tyvär, jag har inte en ända bild på henne …

[jakke94]
0

har du en bild på din egna gordon ? :P

Mulle-Ssweet
0

#15 kej men nästa gång du far dit kanske du kan ta en och lägga upp här om det går bra  ? **)

#16 joodååå en massa men inte på den här datorn men jag an lägga in  sen X"3