Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1870 ggr
Biejvve
0

Hon ska flytta hit :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jepp, äntligen har jag en bild på sötisen som ska flytta hit om ca 10 dagar Glad

Några namn förslag?

Vi i familjen har ingen anning vad vi ska kalla henne, min son (som är snart 5år)  föreslår Lisa…

alphinna
0

Oj så söt hon är, ja men Lisa är ju fint. Vad är det för ras???

xcess
0

Nola är fint med men lisa var fint

Emaljoh4
0

Nikita? :)

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Biejvve
0

Tackar tackar, vi tycker också att lisa är fin men vi vill gärna känna efter med fler förslag efter hennes personlighet, så gärna fler förslag Glad

#1 Hon är Cavalier.

alphinna
0

*4 aha en Cavalier, tyckte väl att hon påminde…

Trollet

Kickan

Moalill

Bessie

[SusannaK]
0

Vi kommer ju att få våra små cavalierer nästan på samma gång.Skrattande

Kanske vi kan hålla lite kontakt här sen o se hur det går för oss o valparna :)?

Hon är jättesöt! Lisa är gulligt tycker jag :)

Royalz
0

Jätte söt :)

Emaljoh4
0

Glömde säga att hon är supersöt också! :D

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Gluskap
0

Hon är supersöt!!
Lisa är ju gulligt, och om ni väljer det så kommer sonen känna sig stolt för han har kommit på namnet =)

destroyed
0

vilken sötnos!! jag vill också ha en cavalier:(

Biejvve
0

Tack till alla

#6 Egentligen så skulle hon inte flytta om 10dagar, vi hade planerat om ca 20dagar men eftersom uppfödaren ska på semester så vi kunde inte hålla henne kvar där, vi kommer att ha här en valp och en släktning (som har stark alergi). Men vi fixar det Glad Vi får gärna hålla kontakt, härlig båda Cavalierer och nästan i samma ålder Glad.

#9 Det har du helt rätt i, det kanske blir en Lisa, han valde namnet för att han har en docka som han har haft sedan han var väldigt liten, han var knappt ett år gammal när han fick den och den kallades för Lisa, kommer faktiskt inte ihåg vem kom på namnet på dockan, men han tycker så mycket om den och därför ville han att hunden ska också heta Lisa Glad. Ingen anning vad han kommer på fler namn när valpen flyttar in Glad.

Biejvve
0

#10 Tackar, har själv önskat en Cavalier länge och nu äntligen Glad .

hjartelyckanskaniner
0

Nej, men guud vad söt! Min kompis föder upp Cavalierer och en annan kompis har en cavalier som heter Molly:)

Tycker också Lisa, barnen får väl bestämma lite också?;) Hon som föder upp cavalierer har en som också heter lisa. Samma färg men bara mer vitt:)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Ricko
0

Söt, min släkting föder upp Black and tan cavaliers. jätte söt den var! En av hennes hundar(hon som har cavaliers) heter Tindra.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

tsset
0

Lisa blir nog ett jättebra namn, kort och tydligt! Sägs ju att S i namnet gör att hunden hör det bättre eller nåt sånt. Lisa döpte jag min kanin till när jag var liten, så det kanske är ett typiskt barnnamn? ;)

Molly ser hon okså ut att kunna heta. Stina, Sally?

Biejvve
0

#13 Molly är så fint namn, kort och lätt Glad Han hade inget förslag på katten när hon skulle flytta in, men eftersom han har pratat om hund länge och det kommer det att blir så jag tror att han vill vara mer med och bestämma, vilket vi tycker är jättebra Glad Man kommer och få hjälp av honom med annat vad gäller hunden sen Flört

#14 Åhh Black and Tan är så vacker färg, vi funderar att efter att hon blivit ett år eller sånt så funderar vi på en Black and Tan Glad

#15 Ja, det verkar som att det är något med barn och Lisa namnet, den är ju ändå kort och lätt och speciellt att han valt namnet är ju också trevligt.Glad

[jakke94]
0

Molly är också fint :P Nelly med :P men stina passar också :P