12 juli God middag
Hejsan har jättetråkigt här och ska vara hundvakt i några dagar.. Vad hittar alla ni andra på?
Hundvakt är väl kul? ;)
Jag gör om mitt hus idag och de närmaste dagarna. Storstädning och rensning sker idag, imorgon ska det spacklas väggar och målas om och i övermorgon åker allt in igen, nya sängen också!
Tänker köra på en matt mörklila färg på väggarna, med blankt vitt i tak, fönster och dörr. Hur låter det? ^^

1# jora det är inge fel att vara hundvakt men det är bara tråkigt att vara själv…
Najs, det låter som det jag har i mitt rum hemma hos föräldrarna.. fast jag har blanka väggar.. förstår inte hur det kunde bli så.. men aja det blev snyggt iaf.. Jag älskar att måla om/renovera m.m. dte rä så kul
#2 Ah, du tänker så… ta tillfället, spela hög musik, läs en bok, ta ett bad, baka, ha din egna tid med lite snacks och en bra film… ;)
Det är riktigt roligt! :)

Har semester, ska bara vila och åter vila.
Kanske bada lite katter, städa lite, gå till tandläkaren och ställa ut våra katter i Osby till helgen.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

3# haha jaa bada går inte för det finns ingen badkar.. Men baka kanske man skulle göra.. Tack för tipset:P
4# semester är också väldigt trevligt när man jobbar jämt!