Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1097 ggr
ettsuperlativ
0

Glasspinneproblem!

Lillhusse i familjen ville snällt låta vår 15 veckor gamla flat/golden tik Rut smaka lite glass.

Tydligen norpade hon hela glasspinnen och svalde den hel. (Inga moralpredikningar tack, jag veeet att det var feeel). Vi ringde vet som rekommenderade Ricinolja och sparris.

Vi har inte märkt någonting på lilla bruden utan hon har levt loppan som vanligt.

Inatt började hon dock hosta och kräkas.
Gissa vad som kom upp? Hela glasspinnen, intakt och lika fin som för 2 dygn sedan när hon svalde den…

Zandrinos
0

Sånt kallas återvinningSkrattande

Skönt att den kom ut. Min brors labbe svalde en glasspinne, efter tre dygn kom den ut den naturliga vägen. Man får hålla hårt i sakerna, så dom inte följer med!

Emaljoh4
0

Tur att det fixade sig! Och att den inte flisade upp sig

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

destroyed
0

vilken tur att det gick bra:) Min systers son slänger ut pepparkakor på golvet som min systers schäfer snällt äter upp eftersom hon har lärt sig att allt på golvet är hennes:P snacka om att den hunden har satt i sig mycket!!!

Bokskogens
0

Hihi… valpar vettu… Tur att den kom ut hel igen!

ettsuperlativ
0

Ja! Mycket ska man vara med om ;)

[SusannaK]
0

:)…….vilken tur att det gick bra!

Cajza
0

Vilken tur att den kom upp hel, så inget hände på vägen. Dessa valpar det gäller att ha ögon i nacken med. Skrattande

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Elmis
0

Skönt att det ordnade sig.

Linnda
0

hehe, tur att det gick bra, men tänk ändå, hel efter två dygn i valpmage, är det de som kallas kvalitet?