Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 1404 ggr
empan-hampus
0

Hugo!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får väl ta å presentera Hugo tänkte jag… Var lite osäker på om jag ville göra det eftersom många av er kommer nog undra över Ferrari (amstaffen jag presenterade för ett tag sen, som nu ska tillbax till sin ägare) Ni som undrar över honom tar det via PM!

Nu åter till Hugo!

Hugo är en högställd Jack russel terrier valp som vi hämtade hem igår! Han är 8 veckor och 3 dagar.
Han är världens sötaste lilla prick! Älskar att busa och leka med kottar! Vi tränar för fullt med att göra honom rumsren, men det vet vi såklart att det kommer ta ett tag tills dess… Han har stamtavla och är reggad i SKK.

Vi ska på vår första valp utställning med alla syskonen i Augusti - september någon gång. (Har inte fått reda på ett exakt datum)

Skickar med en bild på supersöta Hugo!

Rwawr
0

Nämen grattis!

Han var ju jättesöt :)
Lycka till med träningen för rumsren, hoppas det går snabbt ;)

Xondah
0

Vilken söt liten krabat=)

empan-hampus
0

#1 Tack, hoppas jag med!

#2 Tackar!

[SusannaK]
0

Oj så söt :) Grattis!

empan-hampus
0

#4 Tackar! Glad

Trollhassel
0

Supersöt! Ett tips om rumsrenheten: Det går extra fort om man är överdrivet noga med utgång och översyn första tiden. Slöa aldrig, kasta er ut så fort han kan tänkas vilja kissa. Det är ett litet jobb och man måste ha tålamod men det är värt jobbet. Låt honom inte göra rutin i att kunna "råka" kissa inne. Prillan var jätteduktig och är nu 100% rumsren sedan 4 veckor tillbaka och var bara 12 veckor när hon råkade kissa inne för sista gången. Jag kan inte tänka mig att det kommer hända igen. Lycka till!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Royalz
0

Vilken sötnos :)

empan-hampus
0

#6 Tack för tipset! Glad

#7 Tack!