Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 3462 ggr
[IsabelleA]
1

Regnkappa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det ska regna imorgon, vi slank in på granngården och köpte ett regntäcke till Ben. Den är fodrad med fleestyg och har en underbar passform. Han kan dessutom växa i den. Endast 139 kr med 50% rabbat - 70 kr!

Valptiden är dyr, just med tanke på alla inköp ….

[IsabelleA]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild på snyggingen.

Emaljoh4
0

Varför ska man ha ett regntäcke?

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Royalz
0

Snyggt :)

[IsabelleA]
0

#2 Var lite min tanke också, Men jag tror det kommer kännas otroligt skönt för honom när regnet öser ner att kunna värma sig i en vattentät fleece kappa.

emelie92
0

Vad är det för ras? :)

[IsabelleA]
0

#5 Det är en Border Colle. (hanvalp på 6 månader).

Nikkis
0

Fast han är trots allt en BC med underull som håller varmt och tätt.Flört

Täckar man hunden i tidig ålder/ofta så förlorar pälsen sin goda kvalité och funktion då "det inte behövs längre".

Precis som man gör med hästar. Man försöker undvika att täcka föl/unghästar så gott det går så att de ska härdas och få en funktionell päls året om i vuxen ålder. Samma gäller hund så det är värt att tänka på.Glad

[IsabelleA]
0

#7 Hmmm, det där skulle du sagt tidigare Obestämd

Taci
0

Fin han blev :)

Jag tänkte också köpa ett regntäcke till min vovve, till de dagar då det bara vräker ner regn, som det har en tendens att göra här :( Så det inte bara rinner av honom när man kommer in, tar fruktansvärt lång tid o torka. :) Regnar det bara lite grann så struntar jag i täcket!

[lolo8453]
0

Har en jättefin regnjacka till min mopsvalp men han vägrar att gå me den.. Kanske en vanesak.

empan-hampus
0

Åh vilket bra köp! Glad

Nikkis
0

Haha, men inte visste jag att du skulle köpa ett täcke!Tungan ute