julklappstips?

Jag tänkte vara duktig (och fattig). Ska baka egna hundkex till alla hundägande släktingar och vänner jag byter klappar med. Får se om jag tar mig råd att köpa små söra burkar, eller om jag slår in i cellofan…
Fanns massor av mumsiga recept i senaste hundsport.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Jag har provat mig på att baka dom flesta av recepten där ifrån. Mina hundar älskade dom. Men jag tänkte göra en ny laddning till jul. Vet någon vart man får tag i pepparkaks formar som är ben, tassar osv osv ?

Ohh, tassar hade varit häftiga. Det skulle jag också vilja ha ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag har köpt en i form av ett hundben på Tradera. Kika där! Hon jag köpte ut av hade alla möjliga figurer!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Går det inte att hitta såna på typ Mique? Såna lite udda prylbutiker brukar kunna ha det mesta.
För de som bor i Stockholm så såg jag på den lilla säsongsbutiken i PUB-huset att de hade massa konstiga pepparkaksformar. Det va elefanter o fötter o så. Tittade inte så mycket på dem, men det kanske finns nåt i hundväg där?
Hitta den här sidan.. där finns det pepparkaksformar för massa olika raser och små tassar och ben med=)
http://harligahund.com/index.php?cPath=56_72&osCsid=79be072025778b45940fc5f862744c59
enjoy

www.djurkitet.se har de oxå massa fina saker, köpte bla en pepparkakasform av en grandis där :)

Nu har jag beställt massor av formar, ska bara hundkex så jag spricker. Hoppas bara att de kommer rätt snabbt…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Ohh, ja nu blev man fattigare. har också beställt formar där. Och så nu hoppas jag på att kunna baka lite skojiga pepparkakor. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars