Papillon valpen Dallas
Mimmis kull är 6 veckor på fredag. En hane som heter Dallas är inte tingad än. Han har en fin stam och lämpar sig för avel, utställning. Underbar personlighet.
Mycket lovande hane. Syskonen är tingade av uppfödare.
Han har stamtavla, chippad, vaccinerad, avmaskad, friskintyg vid leverans.
Kanske finns hans blivande husse/matte här på forumet?
Vi bor i Göteborg

Vilka sötisar!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Väldigt goa valpar, är starkt frestad men eftersom jag redan har 5 papilloner så får jag nog avstå. Men en sådan raring kan väl inte vara svårsåld?

#2 Tack.
#3 Tack, viss finns det inget som går upp emot pappisar, har och har haft andra raser…men trillar alltid dit för pappisar.
De övriga 3 var tingade( preliminärt) innan de var födda så det ska nog gå bra att sälja. Har inte satt ut annons än, ville se om det fanns någon här inne som var sugen…är ju mycket här inne själv och tycker att det finns många genuint hund intresserade här.
Han är ju bara 6 veckor, vi tar det lugnt….o gosar lite med honom så länge vi kan………..

naw va söt, är sugen på en svart vit då jag har en röd vit och en röd/sobel och vit. Men räcker med en valp, phu så mkt jobb det är.

Dallas 8 v.

Så jättesöta de är, hoppas du hittar ett bra hem till Dallas.
Lycka till // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
åh, fuskigt
Jag som vill ha en svart/vit papillon. Tyvärr är det inte rätta tiden när man har en annan valp/unghund.
Hoppas sötnosen hittar ett bra hem!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Dallas är nu tingad av ett ungt par från Malmö. Han blir hämtad till helgen om nu allt klaffar. Så jag får gosa ett par dagar till med honom….o torka kiss o bajs förståss
Han är ju helt ljuvlig! Hoppas allt klaffar med nya familjen! :)
Gosa med honom från mej också,
Hoppas han får ett bra hem…
Kram Sisa