Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1115 ggr
destroyed
0

Aktiveringsboll

Hej!

Jag har köpt en aktiveringsboll till sindra och fyllt den med godis men det verkar inte som om hon har förstått att om hon puttar på den så kommer det godis. Ska jag visa henne eller ska jag bara låta henne komma på det själv? Hon leker med den för att den låter men hon tycker att den luktar förskräckligt gott:)

AnneN
0

Jag skulle låta henne komma på det själv, det är ju en del av meningen med en sådan boll

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

gris3n
0

jag lät min hund lista ut de själv…nu får han ut godisarna på mindre än en minut så jag måste göra det lite svårare för honom :/

anaprincess
0

Min valp lärde sig av vår äldre hund hur man gjorde.

Gluskap
0

Låt henne lista ut det själv, så fort där kommer ut en bit så kommer hon fatta poängen. Det går fort =)

[Vargnatt-]
0

Aramis listade ut det själv efter ett tag, tyckte det var bra att han fick tänka lite :)

ingann
0

säjer som de andra.. låt henne lista ut det själv:)

Åskar älskade sin när han var liten men nu tar han den bara i munnen och skakar ut allt så han kan äta allt på en gång.. samma sak med kongen, den ställer han snett upp med hjälp av tassen så allt åker ur:(

jag behöver köpa nåt mer avancerat nu…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[SusannaK]
0

Ja, Gustav  knep den rätt fort…satte nosen i i den lilla öppningen sen blev han duktig på att få ut gotterna ;)…