Hundlek
Denna lek går ut på att man ska skriva den ras man gillar/har/haft/ska ha och då om jag skriver en hundras jag haft (kuvasz har jag haft så jag tar väll Kuvasz då) Och då ska du säga vad du tänker på när du ser den hundrasen t.ex så tänker många på ett stort får. (hundrasen är till för att rovdjuren ska trp att det är ett får och då när den hoppar på kuvaszen anfaller hunden(; )
Här är en bild på vår kuvasz Pasha. ps: Hon var väll lite över ett år kanske på bilden!) Står Schäferägare för jag använd bilden på en annan sida och där heter jag Schäferägare.
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
*suck*
"leker" Ni inte bara för jag gjort den eller? Isåfall: Lågt!

Jag kan bara svara för mig själv, jag tyckte detta var en rörig lek och inget som tilltalar mig, delvis för det påminner om en annan tråd där man skulle skriva vad man har haft för hund, vad man har nu och vad man vill ha, därför har jag inte svarat något.
Rörig? Man ska sätta ut en bild på en hundras elr bara skriva sen ska den andre säga det första dom tänker på när dem ser den rasen! Den tråden var ju inte enns en lek? Det var vad amn skulle säga vad man har&vill ha, hur är det likt denna? (: :/ :S

Japps rörig pga värmen ;)
Läste det som du menade att man skulle skriva den ras man gillar, har haft, har och ska ha.
Sorry missförstod, men orkar inte ändå =)
Okej.
fattar inte :P men när leken kommer igång fattar jag säkert, tror jag
# Tänker du¨på en schäfer när du såg pasha?, till dina 2: när jag ser dina 2 schäfrar tänker jag: Aww världens bästa skapelse <3333
ok helt obegripligt.
haha ;)
När jag såg din LH Schäfer tänkte jag: Aww, vf får inte jag ha en sån sötis <33 (Schäfer är favvoraser ;))
ps: Ni måste ju inte haft/har hunden ni kan ju bara säga en hundras(finns en sånhär lek fast med kaniner på Kaniner.ifokus)