Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1013 ggr
[SusannaK]
0

Go puss!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, det var en ibland dom godaste pussar jag fått tror jag :) idag på Borås utställning träffade jag den här lilla tösen en fransk bulldog…

Min fåniga min säger väl allt *ha ha*….

LinaK
0

hihi vilken sötnos du fått träffat :) Gillade du rasen`?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[SusannaK]
0

Ja, både jag och min man är helt förälskade i rasen o nu när man träffat några live vid några tillfällen så har vi båda konstaterat att vi  nog får ha oss en frallemedlem hemma snart ;)

Bokskogens
0

En riktig godingpuss ju!!

Min whippet träffade en fralla för första gången idag i Borås. Hon tittade mycket skumt på honom när han plaskade omkring i ån bredvid utst. området. Hihi…

[SusannaK]
0

#3 Dom gick ner o bada i flera vänder:-D, riktiga små blötdjur blev dom ;) tur att dom kunde bada när dom ville i värmen :)

Kanin-Fiia
0

Vilken sötnos! :)

[SusannaK]
0

Ja…så go som få var hon :)

[jakke94]
0

hehe har antagligen set dej.. vi höll också till där vid frallorna rätt mycket :P

väldigt varmt där :P såg du någon malle som badade där ? det var våra !!! :)

Ricko
0

Synd att jag nte hittar mobilsladden till mobilen, annars tänkte jag ladda upp en video eller bilder på världens pussar jag fick rakt på munnen av en liknande Fralla, ser nästan exakt likadan ut faktist! samma färg ungefär.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

[SusannaK]
0

:)…nämen var du där? Vad synd jag inte visste de så man fick hälsa :D…nix jag såg ingen malle ;)…hade fullt upp o pussas med frallor Tungan ute

[jakke94]
0

jopp lite synd :P 

vi hade inga clumbers med oss, följde med kompisar som skulle köra agility .. så vi hade både tervar, mallar, groenendaels, sheltis och berger des pyrné där :P

[SusannaK]
0

#8 Hoppas du hittar sladden!Skrattande

#10--->Aha :) tur att den där ån fanns i närheten denna varma dag Skrattande

[jakke94]
0

Skrattandemhm.. när vi körde därifrån vid halv 4 tiden var den 30,5 grader.. lite synd för nästan ingen stanna ju kvar till finalen (förståligt) och en hund kolapsa ju och fick åka till djursjukhuset..

hörde du om labradoren dem efterlyste i högtalarn ? :P det var vi somm fann den.. den stal godis från vårat tält ;)

[SusannaK]
0

#12 *ha ha ha*…jaså han hade hittat något gott i ert tält Tungan ute