Hundar iFokus

Hundar

Etikettbruks
Läst 650 ggr
carina-w
0

AUSTRALIAN SHEPHERD

Faxlin
0

Är det något du undrar över rasen eller har du den kanske själv. Ett foto vore skojigt i sådana fall. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

carina-w
0

Nej ,vad som skulle stå var.

Aussievalp söker ett nytt aktivt hem.

men det kom inte med,vet inte varför

www.cajiros.se

Faxlin
0

Okej, ja då förstod jag bättre. ;-)
Du vet att du kan gå in i ditt inlägg och trycka på Hantera så kommer det upp att du kan ändra din text och testa att få in det igen.
Om du inte visste det innan så vet du nu. ;-)
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Juliette-
0

#3 Ja men jag har stora problem med iFokus så jag kan inte hantera nått inlägg och jag tror inte jag är ensam..

Aussien är den mest underbara ras man kan ha ;) (bara en extra komentar)

mandymoo
0

Kan bara hålla med om att aussien är en underbar och väldigt fin ras *ler*….

Går ju enormt bra för just en nu på utsällningar… håller en tumme för honom på stora Stockholm *ler*

Juliette-
0

#5 Fast jag tycker de är tråkigt när de är samma hund som blir Bir om o om igen.. han är rå snygg de är han men jag skulle önska de svenska hundarna kunde få synas mer än de gör nångång

mandymoo
0

Jo det är ju kul när flera vinner - visar en större bredd på rasen - men är det en som är snyggare så …. han visar ju helt klart upp rasen i grupper o BIS….

Juliette-
0

#7 Visst är han snygg men de är ju inte så svårt att finna en vinnare om man köper hunden vuxen och färdig.. Jag tycker de är tråkigt då många tappar suget att ställa sina aussiesar och snart kommer bara denna hund och hans andra visas i aussie ringer. Sen är aussie en arbetshund vilket denna hund inte står för ett dugg vilket också är väldigt tråkigt…Brukshund eller hur var de?

Fast as snygg är han verkligen