Pratade med uppfödaren!
jag ringde nyss uppfödaren och ville prata lite om Hugo. Hon berättade att han var nyduschad ny klippt och känner sig tuff nu när han ska flytta hemifrån:) hennes hundar e trött på hans bus heheh. Hon sa att han älskar katter och vill gärna busa med dem,.Hon håller på att göra en Cd skiva åt mig med massa bilder på hugo där han var liten… från födseln. Eftersom jag inte hra haft honom sen han var 8 veckor. Jag blev jätte glad!! Vi ska träffas på lördag vid elva-tolv tiden. Dem ska ringa när dem är nära… vI skulle ses vid kungälsvgrillen i kungälv. Kungälv vet jag va det ligger men inte kungälvgrillen?? hhahha. Men hon sa att dem inte hade bråttom.. så hoppas vi hittar(: inte långt kvar nu…..
Kul för dig :)

Vad roligt=)

Förstår att du är spänd inför att få hem honom. Dagarna kommer gå lååångsamt nu på slutet ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ååå vilken härlig magkänsla du måste ha. jag kunde inte sova utan bara låg och tänkte på Nelli nonstop! jag önskar dej all lycka..jag måste säga att jag är avundsjuk på dej som ska få hem en liten plutt!
inatt sov jag ingenting, jag som ville vara utvlid när valpen kommer…:)
Min syster och mamma blev helt till sig när jag sa att jag skulle skaffa hund! min systser sa: jag kan passa honom varje måndag och torsdag, och om ni reser bort kan mmma eller jag pasa honom! och så ville hon gå ut med kingman och hennes kompis cockerspaniel holger:)

Vad roligt. Hundvakter är bra att ha på lut ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Han ser verkligen jätte fin ut en otroligt söt kille.. Lycka till