Schäfer.ifokus
Det finns ju brukshundraser.ifokus, räcker inte det?
(Det var här jag skulle skriva det, haha)
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

#2 ja och där finns det plats för mer aktivitet!
jopp .. tror ej den sidan blivit så aktiv då det bara är en spec. ras och det är ju inte direkt jättemånga som har den här.. så ta en titt på brukshundar ist
4# Jag är akriv på brukshundar. Men jag vet måmga här som älskar schäfrar och har schäfrar också.
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Jag måste hålla med dom andra här. Det behövs inte fler iFokus sidpr ä'n det redan finns. Roligare att alla är på samma ställe där vi kan prata om allt:)
Jag har en schafer, men haller med de andra; det finns sa manga forum redan. Det ar onodigt med fler om hundar, sarskilt om det bara handlar om en enskild ras. Du kan ju alltid snacka schafer har. 
Bichon frise har en egen fokus men inte schäfer :/ Det är ju kanppast Frisén som varit världens populäraste hundras i över 40 år i rad 
Och sheltie :/
Bichon är ju för en grupp raser. Fast jag tycker att dessa sajter är ganska onödiga också. Varför kan vi inte hålla allt hundprat till en sida…
Förut när det bara fanns några få hundsajter här så brukade jag kolla alla, men nu kollar jag bara här. Det är alldeles för många sidor redan!
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
Det ar klart du far starta sajten om du vill, men jag personligen skulle inte vara pa den fast jag har en schafer. Det ar bara for mycket, ett hundforum duger bra for mig.
Ja som sagt så är ju Bichon en rasgrupp av alla raser som heter något med Bichon.. Lite fel att yttra sig så när man inget vet..
För övrigt så håller jag med er andra.. Det blir för mkt av det goda.. Det räcker bra med det här forumet.. Brukar titta in då o då på de andra hundforumen här på iFokus och det är så lite aktivitet där förutom blandrashundar där det är bra aktivitet som här på hundar..
Hehe avslut av denna tråd. Det behövs inte lera sajter men alla är ju självklart välkomna att starta en om man vill. Men intresset verkar inte så stort.