Japanskspets valpar!

Nu vill inte min dator sammarbeta längre… Mer bilder kommer snart!

#5 Klart man får! :D

Vilka sötnosar:)

#7 :D
åhh vad söta :D

Jisses……blundar och rusar ut--------------->

*11…..är det mig du menar??? ja men jag är inte här neeeeeee, är ute och varken ser eller hör, så det så ..*ler och blundar för allt va tygeln håller*

#12 Haha, joo, komigen! :P

helt underbara

Sitter ute på en bänk i solen, och intalar mig själv att…..*jag ska inte ha fler hundar, jag ska inte ha fler hundar, jag ska….*
Har ju 2 bastarder men håller med att sötare får man leta efter….tror inte det blir problem och få den krabaten såld……*blänger lite snett på fotot igen*…..

#16 Joo, det är ganska mkt problem med det… Ingen vill ha han! :( Har lagt ut massor av annonser men ingen har nappat..

Jasså är det ??? *ser förvånad ut* trodde faktiskt att det inte var några problem och sälja den rasen. Då hoppas jag verkligen att någon nappar på annonsen snart så han får en familj…….

#19 Ja, de andra 4 gick åt som smör… men den här rackaren är svår att sälja!

Träna in *blink* direkt, sen kan det aldrig bli tal om att någon inte faller för den lille krabaten *skrattar* aja kanske lite svårt och träna en sådan liten krabat……hoppas verkligen att det ska gå hans väg snart..
Omg <3 Vad kostar dom o va finns dom? Nån tik bokad? :O Herregud de va det sötaste jag någonsin sett!
Fy bubblna vad söta :)
är de såååå söta på bild… undrar jag hur söta de är i verkligheten!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Nej men gud så söta :*

#22 De finns i sundsvall , allaär tingade förutom en hane…:) De kostar 10000…
Supersöta, såklart! :)
Men den här tråden har jag helt missat hur kunde jag missa det här?…………..kanske vore det lika bra att jag missat den? för det var det värsta……….man blir ju nästan förbannad så söta små björnar!

Jappevalpar är bland det sötaste som finns
Och så blir de ju förbannat vackra som vuxna med för den delen.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Sånna små isbjörnar

Valprna tackar för era snälla ord. Farmor har fortfarande en kvar och det kommer komm bilder på honm snart! :)
Åh.. Gudomliga!

Nu är douglas SÅLD! :D Han hämtas idag.
Tyvärr så hinner jag inte ladda upp bilder här nu.. Ska bort snart och jag har inte packat eller nånting.. Men när jag kommer hem (nästa måndag) då kommer jag lägga upp lite bilder på douglas :)

33# grattis! äntligen:)