Behöver kanske hundvakt...
Hej…
_Jag kanske skulle behöva hundvakt nästa månad, jag vet inte riktigt när ännu men i början av månaden isåfall & kan behöva hundvakt kring en vecka, kan bli upp till två.
Förlåt om jag inte har exakta uppgifter ännu men kommer med dom så fort jag kan.
Jag småkollar lite nu ifall det skulle kunna finnas någon som kan ställa upp så jag vet att det finns & isåfall vad dom skulle vilja ha för det._
**Det är min blandrastik Laika på 2 år som behöver detta.
Världens mysigaste hund, men väldigt sprallig av sig.
Jag behöver nån med stadig hand, gärna hundvana.
Men bra för nybörjare också som vill känna på & testa ha en hund.
Bara man har starka armar för hon kan dra mycket när man är ute & går, ska se om ja får tag på en ny sele så de blir bättre ( vet av en jag ska köpa som ska vara bra ).
Annars för övrigt är det inga problem alls med henne.
Hon älskar att vara ute & gärna springa om det är någon som tränar so vore det suveränt.
Foder & annat som behövs kommer jag att skicka med.
**
Har du frågor eller annat så hör av dig,
mejla gärna till: Remaining__@hotmail.com
Mvh
Cecilia & Laika
Det är nog bra om du talar om vart du bor 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Precis som #1 säger vore det bra att veta var du och hunden bor 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#1 , #2 : Javisst ja, Laika bor i Sundsvall! =)

Okej, då var det lite väl långt från oss.
Hoppas du hittar en lösning! Du har inga hundpensionat där i närheten annars som hon kan få bo på under tiden? 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#4: okej /=
Javisst, de löser sig nog :)
Jovisst, de finns hunddagis & så men ja ser hellre att hon är hemms hos nån där hon får mer uppmärksamhet & tid..
Sundsvall är ganska nära oss :) Men jag är borta hela den månaden och senh ar jag ju en till hund

Synd jag bor i sundsvall men kommer vara i sthlm hela den månaden.
Vill bara lägga in att min tik går jättebra ihop med andra hundar, hon älskar att träffa andra hundar & busa. Men det ända som är att hon kan va töntig & vakta leksaker & så, men hon har aldrig gjort utfall utan det är bara små morr. Så det är bara nått fjantigt hon håller på med men säger man till henne när hon morrar så slutar hon direkt.
#6: Jaha, de va ju synd..
Att du har en till hund gör ingenting då Laika skulle tycka de va skitkul :D
#7: Jasså du? Ja hoppas du får de roligt i Sthlm:)
Jag ska själv dit & det är därför jag kanske behöver hundvakt…
#9 Är jätte sugen på att prova ha två hundar sammtidigt. hade kanske gått om jag vart hemma men ska upp till pappa i kiruna. Annars skulle det vart kul och provat. Självklart skulle hon fått bra med motion också :)

jag hade gärna tagit hand om henne men jag bor på gotland:P
#11: Oj, Kiruna.. Var inte de närmasta stället du skulle till, men ha de kul där hos pappa :D
#12: Tanken som räknas eller vad man brukar säga ;) , men de va ju synd du bodde så långt bort då /=
# 13 inte så långt om man åker den väh 5 gg per år. detsamma :)
Vet du när? Jag kanske är hemma ändå
Skulle GÄRNA passat han men jag bor i Vilhelmina.. Kan du inte ta med han(?)
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
#17 Hon..
18# ja men ursäkta då -.-'
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se