Har ni sett..
…detta? Fy vad hemskt..
http://svt.se/2.22584/1.1595529/lyckligt_slut_for_spolad_jycke?lid=puff_1595531&lpos=bild
Jag hörde det lite halvt på radion igår. Undrade vad det var för idiot som kommit på något sådant, men ser ju nu att det var en 4-åring.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#1: Ja, att det var ett barn gör ju saken lite bättre, men fy vad hemskt för valpen! Så liten dessutom, tur att den klarade sig trots allt…
stackars valp, tycker inte så små barn ska lämnas ensamma med hundar.. både för hunden och barnets säkerthet.. dock var detta bara en liten valp men endå :P
Hehe spelar ju ingen roll om det är en liten valp eller vuxen hund (även dessa kan ju vara väldigt små). Klart att inte små barn ska lämnas ensamma med våra vovvar men olyckor kan väl hända alla:) Skönt att den lille klarade sig!

Såg också det…..och barn är barn. Man kan inte ha 110 koll på dom alltid. Måste dock säga att det var ett barn med verkligen livlig fantasi. Tur att det gick bra…
Otäckt:(
Jag vågar inte ens titta!

Stackars lille valpen :-( Tur ändå att han klarade sig.
~Quila Roze~
stackars valp, rktigt tur att han klarade sig ;/
Usch, stackars valp!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Men inte var det där en cocker spaniel inte.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Såg det på tv tror jag det var.
Tanken var visserligen god, att valpen behövde tvättas….
Undrar om barnet vet var man tvättar händerna… Mitt 4-åriga gudbarn vet iaf att man gör det i vasken…
#12: Haha, ja inte vill man väl att ungen tvättar sig i toaletten heller?! :P Det blir man ju inget vidare ren av..
Som sagt, klart att det kan hända olyckor, men men tanke på att valpen var så himla ung och fortfarande behöver mamma för att överleva så skulle jag personligen ätas upp av skuldkänslor om det var mitt barn som hade gjort detta, även långt efter att valpen fiskats upp..
Hm.. ja det var ju en olycka! Bara det inte händer igen! Tur att den klarade sig! Jävligt söt pojke måste jag bara säga också