Hundar iFokus

Hundar

Etikettavel-och-genetik
Läst 1125 ggr
[Katteeen]
0

Blogg...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I sensommar/höst ska ju min lilla cavalier-tik Cornelia paras, med en black and tan-kille, och jag har bestämt mig för att blogga hela tiden från parning till valpning, och antagligen hela tiden fram till att de små ska flytta.
Det är våra första hundvalpar och det ska bli SÅ spännande, hoppas att ni kommer kika in på min hemsida för att se hur det går för lilla Cornelia när det väl blir dags :)

Vet att jag är ute i tid, haha, men hade inget att göra igår kväll så jag gjorde om min hemsida till en valpblogg (den handlade innan om min före detta gerbiluppfödning, därav namnet på adressen - kan inte ändra), som jag ändå hade tänkt göra förr eller senare :)

Kika gärna in, trots att det är ett tag kvar :)
www.tucanasgerbiler.webs.com

Cornelia hälsar! :)

Emaljoh4
0

Vad söt hon är! Hoppas valpingen och allt annars kommer gå super! Skrattande

Lycka till!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Kiwanu
0

Kul!

Ska helt klart följa bloggen då ! :)

Lycka till!

[Katteeen]
0

#1: Tack! Glad Ja hon är helt underbar :) <3

#2: Ja det är jätteroligt :D Har sett fram emot detta länge och snart är det dags, bara sommarlovet kvar :)
Kul! Skrattande

Blir nog sköna bebisar efter den här damen, hon följer efter en var man än går och vill verkligen mysa och kramas :) Ska försöka filma någon gång vad hon gör när mina bröder kommer hem (hon kramar dem så hårt och trycker sig emot dem i ansiktet så de nästan kvävs ^^). Jag tror inte man hittar en knäppare och goare tjej :P