Sötaste tjejen.
Som jag är dagmatte åt (hon var här första gången idag). Hon är ca 6 månader, pytteliten! Chihuahua som de flesta säkert ser är hon, men även något annat, vad tror ni? :) Visa gärna bilder på era småttingar ^^ vill väldigt gärna ha en sådan i framtiden. Som är lika framåt, glad och livlig som Milly!

Sööt!!!! Papillion? (eller hur det stavas?) 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Hon var ju jättesöt….ser ut och vara lite pappis i henne också….

#4 #5
Ja, stämmer (ägaren misstänker det iaf :)… men en ras till!

#8 Haha, vilken otroligt söt hund! :D
#10 Jag håller helt med dig! :D

Båda hundarna var ju underbart söta!
Tänkte också gissa på Papillon som "tilläggsras" på hunden som TS visade biler på 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#7 Hehe okej, hon har pinscher i sig också
ååh, så gudomligt söt!
Hur gammal är hon? :)

*13…Blundar och bläddrar snabbt vidare (aja annars lär jag kidnappa henne)…..
*14…Pinscher??? hehehe det hade jag aldrig kunnat gissa

#14 Honär drygt 3 månader och väger 1kg. Liten, söt och helt fantastiskt trevlig!
Oj, Pinscher?!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Okej
Japp! Dvärgpinscher antagligen :P
Wow, jag har aldrig gillar Chihuahua eller papillion, men de har hundarna ar nog de sotaste jag sett. 

gudars vad söt ser tydligt att det är Chihuahua :) Jag har alltid gillat pappilin dels för att jag träftat så lydiga o alerta pappisar som en kompis har :) En liten Chihuahua träffar vi då o då det är en pytteliten tik som inte nån annan hund sätter sig på om man säger så, tyff liten rackare hihihi. En så liten hund skulle jag inte kuna ha eftersom jag har barn o rädd att det är lätt o råka snubbla till o skada den lill* isf. Men söta är dom det kan man ju inte komma ifrån

Alla lika söta, men jag föredrar större hundar, men det finns en hundras för alla smaker
Papillon ser jag att hon har i sig, men hade nog aldrig gissat på pinscher :P Fast om man kollar på bild #1 så kan man se lite pinscher-drag i hennes ansikte (tycker jag iaf). :)
Båda vovvarna var jättesöta