Nya grupper inne på sajten
Jag har lagt till en kategori som heter EFTERLYSES. Där kan man skriva in om det är någon speciel hund som man efterlyser. Eller som jag gjorde, jag lade efterlysningen på den stulna Jack Russel hunden Kenny där. Jag har även kagt till en kategori som heter SAJTEN, där under kommer vi lägga all information som rör sajten såsom Skrivregler och sådant. Även frågor ni har om sajten kan ni lägga in där.
Mvh ÅsaF medarbetare
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag vill bara beratta om hur viktigt det ar att kolla att det chip man far insatt av veterinaren verkligen ar registrerat. For 6 ar sen fick vi var lilla hund i Marbella, han har levt i en skogsdunge bredvid ett bostadomrade och en tysk kvinna som hade tva tikar, fragade om vi kunde ta hand om honom, eftersom hon inte kunde ha en hanhund i lagenheten dar hon haft sina tikar manga ar. Vi adopterade honom och gick till veterinaren i Mijas, dar vi bodde, och fick honom vaccinerad och satte in ett chip. Nu sex ar senare, nar jag bor i Granada och vi har gjort iordning allt for att hans pass ar giltigt, ringde min veterinar och talade om att chipet, som hunden haft mer an 6 ar, inte var registrerat. Jag ringde till veterinarforbundet i Malaga och mycket riktigt det fanns inget med hans nummer. Nu ar allt ordnat och han ar registrerad i mitt namn. Men under dessa 6 ar har jag trott att mitt namn fanns angivet i hans chip. Men dar hade jag betalat for nagot som inte fanns. Se upp!