Hundar iFokus

Hundar

Etikettavel-och-genetik
Läst 1511 ggr
anaprincess
0

Självlysande hund

Jaha hörrni, vad säger man om det här? Jag tycker att hör korsade man den etiska gränsen grovt… LÄNK

silverorm
0

Oj!Förvånad Ja..vad säger man??Foten i munnen Vad ska de hitta på nästa gång?? Flygande hundar?? Blir lite rädd när man förstår hur mycket de exprimenterar egentligen…

anaprincess
0

#1 jo väldigt obehagligt att se hundens tass lysa så där :/

[SusannaK]
0

O vad ska det här vara bra för nu då??? Idiotier…bara människan kan hitta på något så dumt!

Gerbilflicka
0

Sa saljer de valparna och tjanar massvis av pengar for folk bryr sig om "coola" saker mycket mer an halsan… det ar bara ett extremt exempel av ett valdigt vanligt problem. Rynkar på näsan

destroyed
0

hmm, det där lät väldigt konstigt!!!

[SusannaK]
0

Det är nästan så man undrar gjordes den här artikeln den 1 april?

Bella-R
0

Gosh, helt galet sinnessjukt..

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Gerbilflicka
0

Har sett att de gjort samma saker med vita kaniner, da blir resultatet extra tydligt. De tar gener fran maneter helt enkelt och sen klonar de djuret. Pa samma satt som de fatt in fiskgener i tomater sa att det inte fryser lika latt…

Bella-R
0

#8 Men varför är det nödvändigt med självlysande djur? Dom är ju inga leksaker heller. :o

Gerbilflicka
0

#9 Jo, det ar ju precis det de ar for valdigt manga manniskor… Leksaker som kan bytas ut och "forbattras", varken mer eller mindre.

Bella-R
0

#10 Hjälp, vart är vägen påväg? Skrikandes Helt absurt att behandla djur som leksaker, och att dessutom göra dom självlysande finner jag inte ens ord för.. människor >_<

scth
0

fan va korkat ! Hundar ska inte lysa.. varför inte bara acceptera våra vanliga djur!?

[BonnieL]
0

Förvånad

Trollhassel
0

Fy! Fan ta dem!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[Sniff]
0

Chockerande! Fattar det inte…

urfaren
0

Läste om sådant i en vetensklapstidning om att man födde upp grisar, råttor och liknanade som är självlysande. Det är tydligen samma en speciell gen som gör dem så.

Fattar inte syftet dock. Varför ska hundstackarn lysa? Han kommer ju fan inte kunna sova :s

Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

urfaren
0
Yessica
0

Fy tusan vad elak människan kan vara?! Vad sjutton är syftet med det här?! Skrikandes Gråter

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

urfaren
0

vet faktiskt inte. att leka gud tror jag. MAn víll ha kontroll över allt :(

Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

Viljans
0

Men det är ju helt sjukt!
Jag fattar inte, varför säger inte djurskyddsföreningen något om det här? De lär ju veta om det, eftersom det är med i tidningen?
Jag tycker att det är likadant som djurplågeri, hunden lär ju vara rädd för sig själv när det blir mörkt?

kanintroll
0

Men jisses !

Gerbilflicka
0

#20 Jag tror tyvarr inte att det klassas som djurplageri eftersom hunden ar fodd med det (tror jag?) och det inte ar fysiskt plagsamt. Jag tror inte heller den blir radd for sig sjalv, men fy fan vad jobbigt det skulle vara att forsoka sova om man var sjalvlysande!!