Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 990 ggr
AnimalLover
0

vill ha en till hund

Jag vill verkligen ha en till hund.. men det vil inte mamma, men visst måste väll våran hund må bättre av en kompis ? Jag vill ha en lite mindre hund .. skulle gärna låna hem en hund o se om det funkar då kanske mamma fastnar vid den oxå .. eller nån som kanske behöver ha nån som passar en hund för att ägaren kanske ska resa eller nåt ? vad ska jag göra ? det finns ingen i stockholm som lånar ut hund?

kram elin

emelie92
0

Varför vill du ha en hund till? Är det för din egna skull eller din hunds?

AnimalLover
0

#1 både och. Han skulle säkert tycka det var kul. men jag vill ha en hund som passar mig. våran hund e så stor o svår för mig att gå utmed ..

Mischa
0

drar han i koppel eller vadå?

att skaffa ytterligare en hund kan försvåra problemen, ofta tar hundar väldigt lätt efter varandra, och sen vill man ju oftast ta med sig båda hundar ut samtidigt.

så du kommer troligtvis inte ifrån problemet.

≧◔◡◔≦

AnimalLover
0

#3 han drar inte men är livrädd för andra hundar så när dom kommer försöker han fly å då flyger man med liksom

liee
0

men om han är livrädd för andra hundar kanske de inte e så snällt att köpa en till hund innan problemet är löst? tänk sen när ni ska ut med båda samtidigt . . . Jag har 80kg sammanlagt i koppel när jag är ute å går, med tre viljor, de vill till att man har pli på dem annars är de farligt. själv väger jag 50 så tänk om jag inte skulle ha koll på en av dem, vad händer då?

Träna färdigt den du har innan du skaffar en till är rådet från mej.