Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 984 ggr
pippa__
0

Pitbulltest =)

Gluskap
0

Hi hi jag hittade den på försök nr 2. Sambon hittade den på nr 1.

Vi kollade igenom alla bilderna sen för att gissa raserna. Måste säga att det är faktiskt väldigt dåliga foton!

Sen är där ju ett foto som inte är samma närman förstorar upp det…

anaprincess
0

Tyckte dte va ganska svårt, vissa raser har man aldrig ens hört talas som och bilderna var så små, men kan säga att det var inte den jag trodde det var iaf :P

Gluskap
0

Hur gick det för dig Pippa__?

Annarex
0

klara det på första försöketGlad

Gerbilflicka
0

Gissade ratt pa 2:a, men det var svart tycker jag.

KindredCold
0

Första försöket, det är så många raser som är helt av banan tycker jag som är med utöver APBT

Rottweiler, Dogo Argentino, Jack Russel..
Thai ridgebacken och rhodesian..

Har svårt att tro att folk helt ärligt blandar ihop en rhodesian med en pitbull Flört
Men det är kanske bara jag?

Visst finns det folk som inte är bra på hundar alls, men…

KindredCold
0

..Labrador..

Ja, fanns en del ;)

Royalz
0

Gissade rätt på 3:e :)

Quiila
0

Jag gissade rätt direkt :) Sambon behövde dock ett antal försök

~Quila Roze~

[lottaeriksson]
0

Hade rätt direkt.

Många säger att det inte är någon skillnad på tex Pitbull och Amstaff, men ställer man upp två stycken bredvid varandra är det inte alls speciell svårt att skilja dem åt.

Det finns massor av sådana här tester, men just detta hade väldigt dåliga bilder, inte så lätt att se när de är sådär små.. Men Men, gick ju ändå.. :)

pippa__
0

#3 Tyckte med det var svårt eftersom det var raser som jag aldrig har hört talas om. 3:e försöket =)

monsi
0

Första försöket.Glad

Hittade en ras jag inte sett innan som verkar mycket intresant.

Compackt liten sak hittar som vanligt ingen ras fackta någonstans suck!

Lite förvånad över vad vissa raser gjorde där men o andra sidan har sett jornalister sätta in bilder på dogo Argentino flera gånger i stället för en billbull så var för bli förvånad igentligen.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

SHV-Pysen
0

tyckte det var jättesvårt faktiskt… är skitkass på hundraser. att inte ha glasögon och de dåliga bilderna gjorde inte saken bättre..

Elmis
0

Det var inte precis lätt för mig. Många raser man inte hade en aning om innan. Kul test!

Mischa
0

Hittade rätt.

Men håller med om att många utav dom andra representerade raserna inte var speciellt rastypiska.

≧◔◡◔≦

alphinna
0

Jaaaaaaaaaaaaa hurra, jag hittade den på 6:e försöket Skäms

Maddepadde
0

Första försöket.

Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

SergeantHanna
0

Har lite svårt att tro att folk verkligen inte kan se skillnad på en pitbull och en jack russel… Det är ju som att inte se skillnad på en häst och en ko

Tina-A
0

Jag tog det på första!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]