Låna ut hundbild att måla av
Någon som har nån hundbild att låna ut som jag kan få måla av? (akvarell) Man får ju nämligen inte kopiera andras bilder och måla av utan tilllåtelse, och jag har tyvärr inte så många hundbilder själv (lite trist att måla av min egen hund hela tiden).
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Lans, om du kikar i mitt fotoalbum så hittar du bilder där som du får måla av om du vill.
Om du kikar runt lite inne på blandrashundar så hittar du säkert en hel del bilder som jag har lagt upp och även dem ger jag dig rätten att måla av.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Du får gärna låna från min hemsida. Har inte så jättemycket bilder inne nu, håller på att ladda upp äldre bilder. Men låna på om du hittar något och säg gärna till om du gör det.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Du kan gå in på min Bilddagbok Zewerina och låna bilder därifrån om du vill. Jag vill bara veta att du har lånat den räcker med ett mail eller vad som helst

det är fritt fram att ta alla mina bilder här på sidan eller på min hemsida…
om du väljer en bild från mig får du gärna vissa resultatet sen ;)

jag har lagt upp en del bilder på min hund och hennes kompis. varsågod att ta vilken/vilka du vill/om du vill =)
Bara du visar bilder sen ;)

Du får gärna använda bilder på Gimli från min hemsida, om jag får använda en kopia av bilden/bilderna där sen.
hemsidan är www.klingan.cybersite.se
Jag skulle bli jätteglad om du ville måla av Texas! Har sett lite av det du gjort, o tycker du är otroligt duktig :)
Bli vän med mig på Bilddagboken så har du en hel uppsjö av bilder att välja på isf (; Heter Taci där med.
Du får gärna låna från min hemsida.
Behöver du större bilder så får du det..
[Mina keesar

Men jisses, kollade mer på dina bilder nu o du e ju sjukt duktig på o måla!!!
Vill du får du ta bilder från min hemsida:)
kan finnas några annorlunda bilder på gamla hemsidan oxå..
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tar du dig in här så får du välja fritt, min pixbox adress: