hämtat hem en skönhet.
jaha.. då ligger lilla vita boxer tiken och sover vid mina fötter… =) efter en lite konstig dag (för henne) .
hon är helt vit, nästan
bara en brun fläck mitt på ryggen, och lite brun på örat + runt ena ögat.
hon är toppen! jag visste att boxrar gillar att leka.. men så mycket strodde jag aldrig? hahahh hon är underbar!

Åh va mysigt :) Ta vara på valptiden (eller var det en valp? Blev osäker nu när jag läste), för innan man vet ordet av så är dom trotsiga 3 åringar :)
~Quila Roze~
grattis!!!

Åh jag ser fram emot bilder!!! Fota henne lite när hon sover om hon är svår att få på bild
Åh vad roligt! :D Längtar efter bilder! :)
kul, grattis :D

Grattis,längtar efter att få se bilder!
7 månader, redan =)
thaackar :D
ja.. bra idé!
ska bara hitta USB sladden, sen kommer bilder
taacktack =)
tackar, somsagt kommer bilder snart (måste bara hitta rätt sladd) tihihh, typiskt mig o bli av me sånt hehehh

Grattis! Då väntar vi med spänning på bilder .

Så roligt! Boxrar är smått galna, så Du lär få känna av att Ni lever. 

Ursöt! Gillar vita boxrar!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
naaa…
vilket SÖTIS!
boxrar är coola - sä jäbra "åh, va' jag ÄLSKAR livet!!!", lixom, så man KAN inte låta bli att smittas av det!

Jag har aldrig träffat nån vit boxer, söt är den i alla fall. Lycka till med din valp
Ja vad kan man säga…*smääääälter*…..
Vi letar efter en kompis till vår Basset hound 5 år så vi kikar runt så smått…..ser fram emot o få ta hand om en valp igen
Grattis o lycka till! :)
Vilken liten sötnos, o gud vilka läppar, haha!
Oh, jag har helt missat den här tråden! Då har vi ju två vita boxervalpar här på HIF :)
Hur går det blev lilla tjejen? Kanske du har en ny bild också? 
hejsan! några nya bilder har jag tyvärr inte.. ;(
#17 jasså? har du oxå eller? =)
TACK för svaren !!
#19: Nej, emmeb fick hem en liten Rista för några veckor sedan, det finns några trådar om den.
Oh så söt :) grattis
#20 jaha, den har jag nog missat.. ska kolla om jag hittar den!
;)
#21 tacktack heheh