Valpen kommer snart! :)
Om 1-1½ vecka får jag hem en ny lite pappis valp :)
Kommer dela han med en kvinna som har kennel. Så vi har stora för hoppningar på honom inför framtiden, blir utställning och han ska gå i avel om allt går som det ska :)
Ska bli himla spännade och vem vet kanske blir början på min egen kennel så småning om i framtiden.
Bild på undervärket kommer senare :)
Vad roligt! Grattis!

grattis:)

Låter väldigt spännande….Grattis och lycka till
Kul :) Grattis!
Så spännande :)…lycka till!

6# Papillon valp

Tack allihopa, jag räknar dagarna nu 
Fick också reda på idag att en valp från en annan kull som är född ungefär samtidigt(dom är uppväxta med varandra) ska också flytta till samma stad som jag bor i, och dom ville ha kontakt med oss så att små killarna får träffas och leka med varandra 

Imorgon åker jag och hämtar min lilla Dexter :)

YÄY, kan tänka mej att du längtar, papilloner är så vackra
grattis och lycka till =)

Tack så mkt.

Sötnos!
Stort lycka till!

#17 tack
Åh vilken liten sötvalp

#19 tack
Kul att man får nån respons på sitt inlägg. När andra lägger upp så får dom massvis med snälla kommentarer osv. Men så fort jag lägger upp nått så får jag knappt några alls.
#20 Har du inte fått någon respons? Tycker det ser ut som flera stycken som skrivit
Hur som helst, stort lycka till med den lilla sötisen! Är fruktansvärt valpsjuk själv så börjar bli grön i ansiktet nu efter alla trådar om andras valpar 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jätte söt med sina stora öron =) hihi men dom växer han snart i och blir lika snygg som jell-o..
vad tycker han om valpen då?

#22 han är inte så förtjust i honom, ser mest äcklad ut när han kommer nära och morrar lite men det går nog över snart.
Alltså han är ju för underbart söt
Tycker papillon valpar är något bland de sötaste. Fint namn han fick också!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Grattis till sötnosen

så söt :)